Návrh měření spokojenosti zákazníků podniku

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Ve své práci se zabývám problematikou marketingového výzkumu, konkrétně marketingového výzkumu spokojenosti zákazníků. Cílem práce je, kromě shromáždění dostupných teoretických východisek, analýza vybraného podniku, kterým jsou Lázně Hodonín, s cílem zjistit, zda přikládá dostatečný význam získávání a zpracování informací, týkajících se spokojenosti zákazníků. Součástí praktické části je také návrh případných změn v činnostech analyzovaného podniku v souladu s teoretickými východisky a s ohledem na podmínky podniku.
My thesis is focused on the issue of marketing research, concretely marketing research of customer satisfaction. The aim of my thesis is gathering of available theoretical data and above all analysis of a chosen company Spa Hodonín with the aim of recognition, if the company attaches sufficient importance of acquiring and analysis of information concerning a customer satisfaction. Practical part is furthermore focused on propsal appropriate changes in activities of analyzed company accord to theoretical data and with the consideration of company conditions.
Description
Citation
SÝKORA, M. Návrh měření spokojenosti zákazníků podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Podnikové finance a obchod
Comittee
Ing. František Bednář (předseda) doc. Ing. Luděk Mikulec, CSc. (místopředseda) Ing. Pavel Svirák, Dr. (člen) Ing. Václav Zeman (člen) Ing. Jaroslav Rompotl (člen)
Date of acceptance
2009-06-10
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO