Hodnocení zkušebního úseku na technologii podbíjení

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstract
Bakalářská práce se zabývá vyhodnocením vlivu upravené technologie podbíjení na kvalitu geometrických parametrů koleje. Na zřízeném zkušebním úseku, který se nachází na dvoukolejné trati Břeclav – Přerov u obce Rohatec, byla použita na jedné koleji standardní technologie podbíjení a na druhé upravená. Úprava spočívá ve větším počtu záběrů podbíjecích pěchů, tím vznikne pod pražcem větší zpevněná plocha štěrkového lože. Cílem práce je zjistit zda upravenou technologií dosáhneme pomalejšího rozpadu geometrických parametrů koleje a tím prodloužení doby mezi nutnými opravami.
The bachelor thesis deals with the evaluation of the influence of the modified tamping technology on the quality of the track geometry parameters. On the established test section, which is located on the doble-track line Břeclav - Přerov near the Rohatec village, a standard tamping technology was used on one track and the other modified. The adjustment consists in a larger number of tamping footprints, resulting in a larger reinforced surface of the sleeper bed beneath the sleeper. The aim of the thesis is to find out whether the modified technology will achieve a slower breakdown of the track geometry parameters and thus extend the time between the necessary repairs.
Description
Citation
TINKA, M. Hodnocení zkušebního úseku na technologii podbíjení [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební. 2018.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Konstrukce a dopravní stavby
Comittee
Date of acceptance
2018-06-13
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO