Systém pro správu marketingových kampaní na sociální síti Facebook

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstract
Hlavním cílem této bakalářské práce je navrhnout a implementovat systém pro správu marketingových kampaní na sociální síti Facebook. Tento systém je navržen pro snadnou správu marketingových kampaní stránek služby Facebook přes platformu Messenger a nabízí možnost zpracování výsledků pro stanovení následujících marketingových cílů. Při vývoji tohoto systému byl použit PHP framework Nette. Systém byl navržen na základě požadavků firmy Q2 Interactive, protože na trhu nebylo nalezeno odpovídající existující řešení. Systém bude využíván pro správu kampaní na Facebooku.
The main goal of this bachelor thesis is to design and implement a management system for Facebook marketing campaigns. This system is designed to easily manage marketing campaigns of Facebook pages via Messenger. It also allows processing results to determine the following marketing goals. The system is written in PHP framework Nette. It was designed according to the requirements from the Q2 Interactive company because there was not found any suitable existing solution on the internet. The system will be used to manage Facebook campaigns.
Description
Citation
STEJSKALOVÁ, A. Systém pro správu marketingových kampaní na sociální síti Facebook [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2018.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Informační technologie
Comittee
doc. Dr. Ing. Dušan Kolář (předseda) doc. Ing. Jaroslav Zendulka, CSc. (místopředseda) Ing. František Grézl, Ph.D. (člen) doc. Ing. Zdeněk Kotásek, CSc. (člen) Dr. Ing. Petr Peringer (člen)
Date of acceptance
2018-06-14
Defence
Studentka nejprve prezentovala výsledky, kterých dosáhla v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Studentka následně odpověděla na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studentky na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm " C ". Otázky u obhajoby: Jak by bylo nutné aplikaci modifikovat, kdybychom chtěli od osloveným uživatelů zpracovávat textové odpovědi? Plánujete aplikaci rozšířit i o možnost využití dalších sociálních sítí? Co by to obnášelo?
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO