Návrh marketingové strategie pro podnik Vinotéka U Tří knížat

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce se zaměřuje na zpracování návrhu marketingové strategie pro podnik Vinotéka U Tří knížat, který vychází z podrobné situační analýzy podniku. Obsahuje konkrétní opatření vedoucí k dosažení marketingových cílů, stanovených v návaznosti na souhrnnou SWOT analýzu. V závěru se zabývá také zhodnocením navrhované strategie z hlediska časového i ekonomického.
The diploma thesis focuses on preparing a proposal of marketing strategy for company Vinotéka U Tří knížat, which is based on a detailed situational analysis. It contains specific measures to achieve marketing objectives set out in relation with the summary SWOT analysis. Finally it also deals with evaluating of the proposed strategy in terms of time and economically.
Description
Citation
RAUSOVÁ, I. Návrh marketingové strategie pro podnik Vinotéka U Tří knížat [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Emil Svoboda, CSc. (předseda) prof. Ing. Alena Kocmanová, Ph.D. (místopředseda) PhDr. Emilie Franková, Ph.D. (člen) doc. Mgr. Veronika Novotná, Ph.D. (člen) Ing. Libor Chadima (člen)
Date of acceptance
2012-06-12
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO