Využití marketingových analýz při posouzení proveditelnosti stavebního projektu

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstract
Tato práce je zaměřená na aplikování marketingových analýz při posuzování stavebního projektu z investorského hlediska. Cílem této práce je aplikovat vybrané marketingové analýzy na konkrétním případě z praxe a ukázat jejich vysoký potenciál.
This work focuses on the application of marketing analysis in the assessment of construction projects from investor's point of view. The aim of this work is to apply the selected marketing analysis for a particular case from practice and show their high potential.
Description
Citation
LHOTA, J. Využití marketingových analýz při posouzení proveditelnosti stavebního projektu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební. 2012.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Management stavebnictví
Comittee
Date of acceptance
2012-06-14
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO