Informační strategie firmy

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Práca sa zaoberá kvalitatívnym výskumom v oblasti podpory budovania reputácie pomocou informačných technológií v slovenských firmách a implementáciou zistených poznatkov do návrhu novej informačnej stratégie firmy. Okrem samotného návrhu práca poskytuje postup, ako zaviesť novo vytvorenú informačnú stratégiu do firmy prostredníctvom praktík organizačného rozvoja a zmeny.
This thesis employs qualitative research with focus on corporate information technology strategy which is perceived as a tool used to build and maintain reputation in Slovak companies. The newly generated knowledge is then used to develop a new information technology strategy and implement it to a company using the best organization development and change practices.
Description
Citation
RAJKOVIČ, M. Informační strategie firmy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
sk
Study field
Informační management
Comittee
prof. Ing. Petr Dostál, CSc. (předseda) doc. Ing. Zdeněk Sojka, CSc. (místopředseda) Ing. Bernard Neuwirth, Ph.D., MSc (člen) Ing. Zuzana Němcová, Ph.D. (člen) doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2012-06-08
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Přístup k plnému textu prostřednictvím internetu byl licenční smlouvou omezen na dobu 10 roku/let
DOI
Collections
Citace PRO