Návrh komunikační strategie

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce se zabývá analýzou současného stavu společnosti NEXX s.r.o. v oblasti komunikace a jejího působení na společnost a zákazníky. Teoretická část se zaměřuje na nejnovější poznatky v dané problematice, současné trendy a vysvětlení základních pojmů. Praktická část představuje zhodnocení současného stavu společnosti a následně navržení nové komunikační strategie.
Master thesis concerns analysis of actual state of the company NEXX s.r.o. in the field of communication and its impact on company and customers. The theoretical part is focused on the latest knowledge on the issues, current trends and explanation of basic concepts. The practical part presents evaluation of the actual state of the company and proposes a new communication strategy.
Description
Citation
ŠEVČÍKOVÁ, B. Návrh komunikační strategie [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (předseda) Ing. Libor Chadima (místopředseda) doc. Ing. Dana Martinovičová, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen) doc. Ing. Ondřej Žižlavský, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2010-06-11
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO