Automatizace hry "Hearthstone"

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
D
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstract
Tato práce se zabývá počítačovou karetní hrou Hearthstone: Heroes of Warcraft a aplikací umělé inteligenci na tuto hru. Program umí zpracovat informace ze hry a následně je ohodnotit speciálním algoritmem, vyhodnotí je a podá hráči hrajícímu tuto hru informace, jak podniknout další kroky, které ho co nejvíce přiblíží k výhře v dané hře. V tomto směru bylo dosaženo velmi dobrého výsledku. Při testování proti umělé inteligenci ve hře bylo dosaženo více než 80\% úspěšnosti. Tato práce může sloužit pro začínající hráče této hry, pro základní informace o hře a návod, či pomoc k jejímu hraní.
This thesis is about computer card game called Hearthstone: Heroes fo Warcraft and about application of artificial intelligence in this game. Program knows how to deal with informations coming from game and how to evaluate them with a specific algorithm. After that it evaluate the data and gives to the player playing this game information what to do in the following step to win the game. In this scenario was reached really good results. It was tested against artificial intelligence in game and this program had winrate over 80\%. This thesis can serve as little help for begginers in Hearthstone, or as a manual how to play this game.
Description
Citation
ZELNÍČEK, F. Automatizace hry "Hearthstone" [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2016.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Informační technologie
Comittee
doc. RNDr. Pavel Smrž, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Vladimír Janoušek, Ph.D. (místopředseda) Ing. Vladimír Bartík, Ph.D. (člen) Ing. Michal Bidlo, Ph.D. (člen) Ing. Igor Szőke, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2016-06-16
Defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm D. Otázky u obhajoby: Jak by bylo možné řešit čtení stavu hry pomocí  počítačového vidění? Jak by se vyřešila plně automatická hra? Tedy aby člověk nemusel klikat na to, co mu automat doporučí.
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO