Návrh marketingového mixu

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce se zaměřuje na stanovení návrhů pro zavedení nového marketingového mixu společnosti Slavkovský pivovar. Na základě provedených marketingových analýz je sestaven plán marketingového mixu, který si klade za cíl zvýšení konkurenceschopnosti, tržeb, povědomí a spokojenosti zákazníků.
Thesis is focused on compilation of proposals to introduce new marketing mix of Slavkovský pivovar company. Based on performed marketing analysis, there is introduced a plan of marketing mix, which is aimed at increasing of competitiveness, sales and customer awareness and satisfaction.
Description
Citation
ŠTEFANOVÁ, M. Návrh marketingového mixu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Petr Pirožek, Ph.D. (místopředseda) Ing. Vojtěch Polák (člen) Ing. Petr Novák, Ph.D. (člen) doc. Ing. Ondřej Žižlavský, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2017-06-09
Defence
otázky vedoucího: odpovězeno otázky oponenta: odpovězeno Doc. Ing. Petr Pirožek, Ph.D. - Problematika změny dodavatele piva. odpovězeno Složení vzorku respondentů. odpovězeno. Návaznost SWOT analýzy na Porterovu analýzu. částečně odpovězeno Ing. Ondřej Žižlavský, Ph.D. - Kapacita cílové skupiny zákazníků. Zajištění komunikace v rámci facebookového profilu. Má pivovar výrobní kapacitu na rozšíření výroby piva? Na základu čeho očekáváte nárůst poptávky o 10%? odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO