Multi-body model odpružení motocyklu

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
D
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství
Abstract
Tato bakalářská práce obsahuje základní informace ohledně odpružení zadního kola motocyklu. Jsou zde vymezeny základní pojmy, týkající se zadního odpružení motocyklu. Dále je zde přehled typů pružin, tlumičů a systému odpružení zadní vidlice, které jsou v dnešní době používány.
This bachelor's thesis deals with the rear wheel suspension of a motorcycle. Theoretical basics of the suspension design and terms, essential for the understaning of the work, are breifly explained. A review of contemporary used spring, shock-absorber and suspension system types is presented.
Description
Citation
KOTAS, J. Multi-body model odpružení motocyklu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2018.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Základy strojního inženýrství
Comittee
Ing. Lubomír Junek, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Jana Horníková, Ph.D. (místopředseda) prof. Ing. Jiří Burša, Ph.D. (člen) doc. Ing. Tomáš Návrat, Ph.D. (člen) doc. Ing. Stanislav Věchet, Ph.D. (člen) doc. Ing. Vladimír Fuis, Ph.D. (člen) Ing. Lubomír Houfek, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2018-06-13
Defence
Diplomant prezentoval běhen asi 10 minut svoji bakalářskou práci a následně odpověděl ne zcela uspokojivě na otázky oponenta i dalších členů komise. V práci máte zatížení modelu konstantní silou a přitom odezva je pulsující - vysvětlete? Jakým způsobem jste volil tuhosti pružin v modelech uvedených v práci?
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO