Now showing items 1-20 of 37

  • Módní značka 

    Slanař, Karel
    Cílem této bakalářské práce bylo založení vlastní módní značky a vytvoření idey pro vlastní podnikání. Jako grafický designér ve velké míře spolupracuji s klientem, přičemž někdy vznikají i kompromisní situace. V této práci ...
  • Jaromír Soukup 

    Smékalová, Barbora
    Ve své závěrečné práci se zabývám problematikou mediální vzdělanosti, kritickým myšlením. Zaměřuji se především na fenomén Jaromíra Soukupa a jeho pořadů v TV Barrandov a strategiemi, které využívá za účelem manipulace s ...
  • "Too cool to pretend to care" 

    Vinklárková, Tereza
    Cílem projektu je zachycení konzumního přístupu společnosti, kultury mileniálů, fake news, a zároveň planetární a celospolečenské změny. Předkládá stylizovanou post-ironickou výpověď poněkud narcistních mileniálů, jejichž ...
  • Shop Your Hearth Out, Wrap It Into Plastic and Flush It with a Drinkable Water 

    Staniczek, Jan
    Cílem práce je analýza konzumní společnosti a mechanismů obchodu prostřednictvím fiktivní osoby tzv. "neomoderního člověka."
  • Pergo/Pedro 

    Valchářová, Martina
    Bakalářská práce námětově vychází z drogové problematiky na území České Republiky. Kresby zachycují varny pervitinu v rodném kraji a zároveň jsou prostředníky ke zvýraznění a prohloubení výtvarného gesta, na které jsem se ...
  • Cestování časosběrem 

    Sodomková, Natálie
    Projekt „Les” s pracovním názvem „Cestování časosběrem“ je jednoduchá 2D digitální hra, v žánru adventur, zasazená do reálného prostředí Vodárenského lesa u Svitav. Obsah se dotýká tématu pohádek, folklóru, času, magického ...
  • Společenství 

    Matyášová, Hana
    Práce podněcuje vytvoření společenství bakterií a lidí. Vybraný okruh účastníků pečuje o bakteriální kulturu, na základě těchto zkušeností vzniká série sci-fi povídek. Příběhy jsou psány při akcích ve specifickém prostoru. ...
  • erLett 

    Jenikovský, Daniel
    V mojej bakalárskej práci experimentujem s cieľom vytvoriť autorský vizuálny jazyk vo forme 3D obrazu vykresľovaného v reálnom čase. Do vizuálu neskôr pridávam zvukovú a hudobnú zložku a vytváram herné mechaniky. V práci ...
  • Výstup: coolervoucí důkazní materiál akademicko-onlinové validace 

    Polách, Jakub
    Společnost vědění je podle Konrada Paula Liessmanna struktura podléhající určitým politickým a ekonomickým zájmům. V této struktuře je vysokoškolské vzdělávání redukováno pouze na profesní vyučení a potenciál takto nabytých ...
  • Publikace Cholín 

    Krejčová, Kristýna
    Ve zkratce se snažím pomocí média komiksu představit unikátní místo spojené s mým dětstvím – Cholín – a nastínit jeho nezvyklou sociální strukturu. Tohoto cíle se pokouším dosáhnout jiným způsobem, než klasickým sběrem dat ...
  • Žonglérské míčky Infinity 

    Peca, Václav
    Cílem bakalářské práce je popsat autorovu cestu navrhování žonglérských míčků a zakládání žonglérské značky. Autor popisuje historii projektu a vysvětluje svá rozhodnutí, která jako designér, podnikatel a žonglér v jedné ...
  • FaVU 

    Fickerová, Hana
    Práce reflektující studium na umělecké škole.
  • Vnútorný portrét 

    Kralovič, Ľubomír
    V svojej Bakalárskej práci sa snažím dosiahnuť určitú podobu predstavy o figúre. Vznik tejto predstavy som začal pociťovať na začiatku študijných rokov, kedy som bol neustále konfrontovaný so skutočnou figúrou. Okrem snahy ...
  • Klid a mír 

    Lorenc, Tomáš
    Mou práci tvoří napůl videa a delegovaná performance. Videa zachycují lidi na okraji společnosti a performance se zabývá problematikou davu. Práce je reflexí záliby v lidech "podivného" charakteru.
  • Ferdinand 

    Slovák, Jiří Elíša
    Práce za pomocí poutě fiktivní postavy se dotýká citlivých otázek při hledání smyslu života. Příznačné pro takové hledání je rotační pohyb jedince kolem své vlastní osy, z čehož plynou pocity marnosti, až vyprázdněnosti. ...
  • Nástroj 

    Dobeš, Lukáš
    Návrh decentralizovaného studijního programu paralelního ke studiu designu na FAVU VUT v Brně. Všechny lidmi navržené systémy jsou podrobitelné penetračnímu testu komunitně přínosného hackingu, školní systémy nevyjímaje. ...
  • take a deep breath and let the tears shed water 

    Gajdošová, Kristýna
    Cílem práce by měl být pokus o zhmotnění mé subjektivní reflexe prolínání dvou rozdílných scén a subkultur. Měl by odrážet moje vnímání těchto subkultur a jejich podobností i rozdílností, stejně tak jak se vztahují k sobě ...
  • Design System 

    Prudíková, Magdalena
    Bakalářská práce představuje proces vývoje design systému pro vznikající ekosystém Digital Public Services a jeho kontext.
  • Sea Cucumber Exquisite Aquatics 

    Kulíková, Kristýna
    Závěrečná práce představuje tvorbu vizuální identity pro projekt ZONE000FT – módní značku a maloobchod, který spolupracuje se současnými umělci a designéry a produkuje oblečení, plakáty a další předměty v limitované edici. ...
  • Každodení módní přehlídka 

    Rémanová, Jana
    Práce se zabývá nevšedním oblečením a reakcemi širokého okolí. Celkově zahrnuje zkoumání výrazu “výstřední oblečení”, tvorbu modelů podle získaných podnětů a následnou realizaci performance na veřejných místech. Výsledkem ...