Search
Now showing items 1-10 of 743
Marketingový plán firmy Troma, spol. s r.o.
Tato bakalářská práce popisuje marketingové plánování firmy Troma, spol. s r.o. V teoretické části jsou definovány základní pojmy marketingu a podstatné rysy toho, jak je marketing řízen v organizaci. V kapitolách popisujících ...
Návrh marketingové strategie pro cestovní kancelář
Cílem této diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii pro cestovní kancelář, která by jí pomohla posílit tržní postavení, získat nové zákazníky a udržet ty stávající, jakožto i zvýšit tržní obrat. Marketingová ...
Návrh na zlepšení propagace firmy
Tato diplomová práce je zpracována pro firmu AUTOELEGANCE BRNO, s. r. o., která se pohybuje v oblasti automobilového průmyslu. Zkoumá a hodnotí marketingovou komunikaci firmy a zjišťuje nedostatky v této oblasti. Obsahuje ...
Marketingový mix vybrané firmy
Bakalářská práce se zaměřuje na zhodnocení aktuálního stavu marketingu ve společnosti ACO Industries k. s. a obsahuje návrh na jeho zlepšení. Teoretická část definuje marketing nejprve z nejobecnějšího hlediska, poté ...
Návrh komunikačního plánu ve společnosti ACTcz, s.r.o
Tato bakalářská práce je věnována návrhu komunikačního plánu ve firmě ACT CZ s.r.o. Hlavním cílem je návrh efektivnějšího komunikačního mixu na základě identifikace současné marketingové komunikace a výsledků předchozích ...
Marketingová strategie podpory prodeje zboží a služeb
Práce zpracovává problematiku prodeje IT (Informačních Technologií) zboží a služeb. Analyzuje stávající zákazníky, služby, které se pro ně zpracovávají, komunikaci a prodej nového zboží. Jaká je spokojenost aktuálních ...
Marketingová strategie firmy nabízející služby v oblasti oblasti supply chain managementu
Tato diplomová práce má za cíl na základě tržních analýz vypracovat marketingovou strategii a doporučení pro společnost MK.LD s.r.o., která poskytuje služby klientům v oblasti Supply chain managementu. Tato strategie má ...
Návrh na zlepšení marketingového řízení ve vinařské firmě
Diplomová práce se zabývá analýzou problémů, které souvisejí s marketingovým řízení vinařské firmy. Obsahuje zhodnocení současného stavu firmy a návrh na zlepšení marketingové strategie, která povede ke zlepšení propagace ...
Ekonomika FC Vysočina Jihlava, a.s.
Diplomová práce analyzuje současnou ekonomickou situaci fotbalového klubu FC Vysočina Jihlava, a.s., včetně analýzy motivů a podmínek pro sponzorování klubu. Primární úlohou této práce bylo vytvoření teoretického popisu ...
Marketingový plán zavedení nového výrobku na trh
Predmetom mojej práce je efektívne zohžadniť východiská pre proces návrhu marketingového plánu zavedenia nového výrobku na trh, čo je spojené s analýzou segmentov trhu a príležitostí v danom odvetví pre konkrétny produkt.