• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • čeština 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Přihlásit se
Procházení dle data publikování 
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Časopisy
  • Trendy ekonomiky a managementu
  • Číslo 29, ročník XI
  • Procházení dle data publikování
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Časopisy
  • Trendy ekonomiky a managementu
  • Číslo 29, ročník XI
  • Procházení dle data publikování
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Procházení Číslo 29, ročník XI dle data publikování

Seřadit dle:

Řazení:

Výsledky:

Zobrazují se záznamy 1-6 z 6

  • název
  • datum publikování
  • datum zaslání
  • vzestupně
  • sestupně
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
  • Family Relationships and its Influence on Family Wine Firms in the Czech Republic 

    Murinova, Anastasia (Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská, 2017-09)
    Purpose of the article: There are many a studies by universities and various companies regarding the phenomenon of family business. However, a clear definition of the family business does not exist. Thus, firstly the purpose ...
  • Budget Deficit and Fiscal Administration in Selected Sub-Saharan African Countries 

    Ezinando, Emenike Edwin Ekenechukwu; Jeroh, Edirin (Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská, 2017-09)
    Purpose: An examination of budget performance’ relationship with fiscal administration in selected countries of sub-saharan Africa is the thrust of this study. Secondary data from 12 countries in Sub-Saharan Africa (SSA) ...
  • Identification and Comparison of Requirements Imposed on Brand Managers: Cross-National Study in the U.S.A. and in the Czech Republic 

    Wroblowská, Zuzana (Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská, 2017-09)
    The purpose of the article: The author´s interest focuses on human factor of brand managers, as brands and their added value are considered to be among the most important sources of competitive advantage for business in a ...
  • Effect of Treasury Single Accounts (Tsa) on the Performance of Ministries, Departments and Agencies (Mda) in Nigeria 

    Ofor, Nkechi T.; Omaliko, Leonard Emeka; Okoli, Francis Chukwudi (Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská, 2017-09)
    Purpose of the article: The policy on the Treasury Single Account (TSA) was institutionalized to hedge financial loopholes, promote transparency and prevent mismanagement of government’s revenue by unifying all accounts ...
  • Doing Business in Czech Republic after Accession to the EU 

    Litva, Dušan (Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská, 2017-09)
    European Union can be considered as a full integration process including political, safety, social or economic aspects. Economic integration is process of interconnection otherwise separated national markets (by removal ...
  • M&A Performance and Economic Impact: Integration and Critical Assessment of Methodological Approach 

    Andriuskevicius, Karolis (Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská, 2017-09)
    Purpose of the article is to investigate and critically discuss existing methodologies employed within the M&A performance framework. Methodology/methods: The research has been carried out as a structured assessment of ...

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV
 

 

Procházet

Vše v repozitářiKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit seZaregistrovat se

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV