Indikace tlaku ve válcích modelu Stirlingova motoru

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství
Abstract
Tato diplomová práce se zabývá návrhem měřícího řetězce pro indikaci tlaku ve válcích Stirlingova motoru. Popisuje problematiku praktické metodiky měření a upozorňuje na možná úskalí daného měřícího řetězce. Pro měření byl využit již existující model Stirlingova motoru v gama modifikaci. Bylo provedeno systematické měření a vyhodnocení naměřených dat. Jako matematický model pro porovnání s naměřenými daty byl použit ideální cyklus a Schmidtova teorie.
This thesis describes the design chain to indicate the measuring cylinder Stirling engine. It describes the practical problems of measurement methodology and highlights the possible pitfalls of the measuring chain. For measuring the use of pre-existing model of gamma Stirling engine modification. It was carried out systematic measurement and evaluation of measured data. As a mathematical model for comparison with the measured data was used ideal cycle and Schmidt theory.
Description
Citation
KOVÁŘ, M. Indikace tlaku ve válcích modelu Stirlingova motoru [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2009.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Automobilní a dopravní inženýrství
Comittee
doc. Ing. Miroslav Havlíček, CSc. (předseda) doc. Ing. Zdeněk Kaplan, CSc. (místopředseda) prof. RNDr. Ing. Josef Nevrlý, CSc. (člen) doc. Ing. Ivan Mazůrek, CSc. (člen) doc. RNDr. Karel Pellant, CSc. (člen) (člen)
Date of acceptance
2009-06-16
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO