Posílení konkurenceschopnosti firmy pomocí návrhu změny marketingové strategie

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
D
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Cílem této diplomové práce je analýza firmy a jejich konkurentů, ze které budou vytvořeny návrhy na změny primárně v marketingové strategii firmy tak, aby se zlepšila její konkurenceschopnost a došlo k upevnění pozice na trhu. Teoretická část obsahuje přehled a zpracování příslušných materiálů a teorie, potřebné pro úspěšné splnění cíle této práce. Praktická část se zabývá analýzou současné marketingové propagace a formulací návrhů na její zefektivnění.
The aim of this master thesis is an analysis of choosen company and its competitiors, from which will be created proposals for changes in the primary marketing strategy, to increas their competitiveness which will lead to a strenghtening its positron in the market. The theoretical part of this work contains survey and elaboration of the appropriate materials and theory which are needed for successful realization of the chosen objectives. The practical part is dealing with the analysis of current marketing promotion and formulation of proposals for its efectiveness.
Description
Citation
MÁCOVÁ, R. Posílení konkurenceschopnosti firmy pomocí návrhu změny marketingové strategie [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Podnikové finance a obchod
Comittee
prof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. (předseda) doc. Ing. Luděk Mikulec, CSc. (místopředseda) doc. Ing. Zdeněk Sojka, CSc. (člen) doc. Ing. Zdeňka Konečná, Ph.D. (člen) Ing. Martin Pernica, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2012-06-06
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO