Konkurenční strategie firmy
Corporate Competitive Strategy
Author
Advisor
Bartes, FrantišekReferee
MBA, Vladimír Sitta,Grade
CAlternative metrics PlumX
http://hdl.handle.net/11012/10819Altmetrics
http://hdl.handle.net/11012/10819
http://hdl.handle.net/11012/10819
Metadata
Show full item recordAbstract
Cílem diplomové práce je zpracování návrhu konkurenční strategie pro firmu Nanograph, s.r.o. Práce je rozdělena do čtyř hlavních částí, z nichž první se zabývá hodnocením současného stavu firmy a odhalení problému, druhá teoretickými východisky k řešení zjištěného problému. Třetí část obsahuje strategickou analýzu společnosti a čtvrtá část nabízí návrh na vyřešení problému. The aim of the diploma thesis is a proposal of competitive strategy for the Nanograph, Ltd. Thesis is divided into four main parts. The first of wich deals with assessing the current state of the company and problem detection, the second theoretical base to solve the problem identified. The third part contains the strategic analysis of the company and the fourth section offers a proposal to resolve the problem.
Keywords
Konkurence, konkurenční strategie, strategická analýza, Competition, competitive strategy, strategic analysesLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Podnikové finance a obchodComposition of Committee
prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (předseda) doc. Ing. Zdeněk Sojka, CSc. (místopředseda) Ing. Marie Jakubcová, Ph.D. (člen) Ing. Tomáš Heralecký, Ph.D. (člen) Ing. Martin Pernica, Ph.D. (člen)Date of defence
2012-06-07Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/10819Source
KRUDENC, M. Konkurenční strategie firmy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.Collections
- 2012 [393]