Návrhy na zvýšení spokojenosti zákazníků jazykové školy Hello v Brně

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Bakalářská práce pojednává o zvýšení spokojenosti studentů JŠ Hello v Brně. Práce nabízí měřitelný výstup spokojenosti klientů a přednáší reálné návrhy na možné zvýšení úrovně spokojenosti studentů. Šetření probíhá na základě dotazníkových metod u studentů JŠ Hello a internetových průzkumů u široké veřejnosti. Získané údaje slouží pro návrhy na zvýšení spokojenosti zákazníků.
This bachelor thesis is about increasing satisfaction of students of LS Hello in Brno. The thesis shows measured scene of clients satisfaction and also shows real plans on increasing this level. Its besed on questionnaires in LS Hello and an internet research of a general public. Final data are ready for future plans to increase satisfaction level.
Description
Citation
CHRÁPAVÁ, L. Návrhy na zvýšení spokojenosti zákazníků jazykové školy Hello v Brně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Daňové poradenství
Comittee
Ing. František Bednář (předseda) doc. Ing. Jaroslav Sedláček, CSc. (místopředseda) Ing. Jiří Klíma (člen) JUDr. Petra Hanáková (člen) Ing. Tomáš Heralecký, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2010-06-22
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO