Návrh marketingové strategie pro firmu VISUS AGENCY, s.r.o.

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu a tvorby marketingové strategie. Obsahuje návrhy implementace marketingové strategie ve firmě Visus Agency s.r.o.
The Master’s thesis deals with competitiveness of proposal and creation marketing strategy. It contains proposals of implementation marketing strategy in company Visus Agency Inc.
Description
Citation
SVOBODOVÁ, K. Návrh marketingové strategie pro firmu VISUS AGENCY, s.r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
doc. Ing. Zdeněk Sojka, CSc. (předseda) Ing. František Bednář (místopředseda) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (člen) doc. Ing. Eva Lajtkepová, Ph.D. (člen) prof. Ing. Tomáš Meluzín, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2010-06-10
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO