Návrh marketingové strategie v elektronickém obchodě
Purpose of Marketing Strategy in E-commerce
Author
Advisor
Kříž, JiříReferee
Paďourová, VeronikaGrade
CAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Práce se zabývá návrhem marketingové strategie elektronického obchodu www.vune24.cz. Obsahem jsou teoretická východiska pro popisovaný problém a analýza vybrané společnosti. Návrh marketingové strategie je zaměřen především na strategii produktovou, cenovou, distribuční a propagační. Obsaženo je i ekonomické zhodnocení návrhu. Work deals with marketing strategy of e-shop www.vune24.cz. Containing the theoretical basis for describing the problem and analysis of the selected company. Draft marketing strategy is focused primarily on product strategy, pricing strategy, distribution strategy and promotion. It also included an economic evaluation of the proposal.
Keywords
Internet, e-shop, marketing, e-commerce, SEO optimalizace, strategie, analýza, reklama, propagace, historie., Internet, e-shop, marketing, e-commerce, SEO optimization, strategy, analysis, advertisement, promotion, history.Language
čeština (Czech)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
prof. Ing. Miloš Konečný, DrSc. (předseda) Ing. Zuzana Křížová, Ph.D. (místopředseda) RNDr. Zuzana Chvátalová, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Kříž, Ph.D. (člen) doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (člen)Date of defence
2010-06-15Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/11429Source
KULHÁNEK, J. Návrh marketingové strategie v elektronickém obchodě [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.Collections
- 2010 [437]