• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2010
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2010
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh marketingové strategie v elektronickém obchodě

Purpose of Marketing Strategy in E-commerce

Thumbnail
View/Open
review_28841.html (4.060Kb)
final-thesis.pdf (2.465Mb)
Author
Kulhánek, Jan
Advisor
Kříž, Jiří
Referee
Paďourová, Veronika
Grade
C
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Práce se zabývá návrhem marketingové strategie elektronického obchodu www.vune24.cz. Obsahem jsou teoretická východiska pro popisovaný problém a analýza vybrané společnosti. Návrh marketingové strategie je zaměřen především na strategii produktovou, cenovou, distribuční a propagační. Obsaženo je i ekonomické zhodnocení návrhu.
 
Work deals with marketing strategy of e-shop www.vune24.cz. Containing the theoretical basis for describing the problem and analysis of the selected company. Draft marketing strategy is focused primarily on product strategy, pricing strategy, distribution strategy and promotion. It also included an economic evaluation of the proposal.
 
Keywords
Internet, e-shop, marketing, e-commerce, SEO optimalizace, strategie, analýza, reklama, propagace, historie., Internet, e-shop, marketing, e-commerce, SEO optimization, strategy, analysis, advertisement, promotion, history.
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Řízení a ekonomika podniku
Composition of Committee
prof. Ing. Miloš Konečný, DrSc. (předseda) Ing. Zuzana Křížová, Ph.D. (místopředseda) RNDr. Zuzana Chvátalová, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Kříž, Ph.D. (člen) doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (člen)
Date of defence
2010-06-15
Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/11429
Source
KULHÁNEK, J. Návrh marketingové strategie v elektronickém obchodě [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.
Collections
  • 2010 [437]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV