Návrh rozvoje firmy v oblasti maloobchodního prodeje potravin

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce představuje návrh rozvoje společnosti jenž je výhradně českou maloobchodní sítí prodejen potravin a smíšeného zboží. Cílem práce je optimalizace strategie takovým způsobem, aby zaručila získání konkurenční výhody pro celou síť, perspektivu a zdravý růst i v dalších letech. První část práce je věnována shrnutí teoretických poznatků, které se týkají dané problematiky. V další části je zpracována analýza firmy a na jejím základě jsou navržena možná řešení.
Master´s thesis presents the proposal of firm expansion for the company which is exclusively czech retail system of shops of food and convenience stores. The objective of the thesis is an optimization of the strategy in a such way, which will ensure to gain a competitive advantage, perspective and healthy growth of the company in next years. The first part of the thesis is focused on a summary of teoretical knowledge, which is concerning given problems. In the next part of the thesis analysis of the company is made and on the basis of the analysis there are some possible solutions suggested.
Description
Citation
ŠKRDLÍK, M. Návrh rozvoje firmy v oblasti maloobchodního prodeje potravin [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Mária Režňáková, CSc. (předseda) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (místopředseda) Ing. Lenka Širáňová, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Koleňák, Ph.D. (člen) Ing. Karel Doubravský, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2012-06-13
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Přístup k plnému textu prostřednictvím internetu byl licenční smlouvou omezen na dobu 10 roku/let
DOI
Collections
Citace PRO