Filozofie zvyšování kvality v marketingu
Philosophy of improving of quality in marketing
Autor
Vedoucí práce
Bartes, FrantišekOponent
Marek, MilanKlasifikace
AAltmetrics
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tématem této diplomové práce je „Filozofie zvyšování kvality v marketingu“. Jejím cílem je návrh systému hodnocení spokojenosti zákazníků ve společnosti Pekárny a cukrárny Náchod, a.s, dále pak zhodnocení aktuální situace sledování spokojenosti zákazníků ve společnosti, návrhy ke zlepšení tohoto systému a vytvoření nového dotazníku za účelem sledování spokojenosti zákazníků společnosti. The topic of this diploma thesis is „Philosophy of improving quality in marketing“. The aim of the thesis is new concept of customer’s satifaction evaluation in the company Pekárny a cukrárny Náchod, a.s, analyse of actual situation of customer’s satifaction evaluation in the company, suggestions for it’s improvement and creation of new questionary for monitoring customer’s satifaction in the company.
Klíčová slova
jakost, kvalita, marketing, spokojenost zákazníka, výrobek, služba, dotazník, quality, marketing, customer’s satifaction, product, service, questionaryJazyk
čeština (Czech)Studijní obor
Podnikové finance a obchodSložení komise
Prof. Ing. Zdeněk Mikoláš, CSc. (předseda) doc. Ing. František Bartes, CSc. (místopředseda) doc. RNDr. Jiří Kropáč, CSc. (člen) prof. Ing. et Ing. Stanislav Škapa, Ph.D. (člen) Ing. Jaroslav Rompotl (člen)Termín obhajoby
2008-06-06Průběh obhajoby
Výsledek obhajoby
práce byla úspěšně obhájenaTrvalý odkaz
http://hdl.handle.net/11012/1267Zdrojový dokument
KŘIVDOVÁ, H. Filozofie zvyšování kvality v marketingu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2008.Kolekce
- 2008 [375]