• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • čeština 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Přihlásit se
Zobrazit záznam 
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2008
  • Zobrazit záznam
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2008
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Filozofie zvyšování kvality v marketingu

Philosophy of improving of quality in marketing

Thumbnail
Zobrazit/otevřít
review_10749.html (3.775Kb)
final-thesis.pdf (675.5Kb)
appendix-1.zip (58.21Kb)
Autor
Křivdová, Helena
Vedoucí práce
Bartes, František
Oponent
Marek, Milan
Klasifikace
A
Altmetrics
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tématem této diplomové práce je „Filozofie zvyšování kvality v marketingu“. Jejím cílem je návrh systému hodnocení spokojenosti zákazníků ve společnosti Pekárny a cukrárny Náchod, a.s, dále pak zhodnocení aktuální situace sledování spokojenosti zákazníků ve společnosti, návrhy ke zlepšení tohoto systému a vytvoření nového dotazníku za účelem sledování spokojenosti zákazníků společnosti.
 
The topic of this diploma thesis is „Philosophy of improving quality in marketing“. The aim of the thesis is new concept of customer’s satifaction evaluation in the company Pekárny a cukrárny Náchod, a.s, analyse of actual situation of customer’s satifaction evaluation in the company, suggestions for it’s improvement and creation of new questionary for monitoring customer’s satifaction in the company.
 
Klíčová slova
jakost, kvalita, marketing, spokojenost zákazníka, výrobek, služba, dotazník, quality, marketing, customer’s satifaction, product, service, questionary
Jazyk
čeština (Czech)
Studijní obor
Podnikové finance a obchod
Složení komise
Prof. Ing. Zdeněk Mikoláš, CSc. (předseda) doc. Ing. František Bartes, CSc. (místopředseda) doc. RNDr. Jiří Kropáč, CSc. (člen) prof. Ing. et Ing. Stanislav Škapa, Ph.D. (člen) Ing. Jaroslav Rompotl (člen)
Termín obhajoby
2008-06-06
Průběh obhajoby
Výsledek obhajoby
práce byla úspěšně obhájena
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/11012/1267
Zdrojový dokument
KŘIVDOVÁ, H. Filozofie zvyšování kvality v marketingu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2008.
Kolekce
  • 2008 [375]
Citace PRO

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV
 

 

Procházet

Vše v repozitářiKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit seZaregistrovat se

Statistiky

Zobrazit statistiky využívání

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV