Model strategického řízení elektronického obchodu

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
V bakalářské práci je uveden návrh možné varianty modelu strategického řízení elektronického obchodu zaměřeného především na požadavky koncového zákazníka. Předkládaná práce obsahuje teoretická východiska k systémově vymezené problematice, možnou implementaci navrhované strategické metody řízení elektronického obchodu vybrané firmy a je jistým nástrojem pro zlepšení postavení firmy v konkurenčním prostředí trhu.
The work is made possible variants of optimal design model of strategic management of e-commerce focused primarily on end user requirements. This work provides the theoretical basis for system-defined problems, possible implementation of the proposed methods of strategic management of e-commerce company selected and is somehow a tool for improving the company's position in a competitive market environment.
Description
Citation
JANKOVÁ, M. Model strategického řízení elektronického obchodu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Manažerská informatika
Comittee
prof. Ing. Vladimír Smejkal, CSc. (předseda) prof. Ing. Jiří Dvořák, DrSc. (místopředseda) Ing. Bernard Neuwirth, Ph.D., MSc (člen) doc. Mgr. Veronika Novotná, Ph.D. (člen) doc. Ing. Zdeněk Sojka, CSc. (člen)
Date of acceptance
2010-06-25
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO