Návrh na zlepšení propagace komunálních služeb s.r.o. Valašské Meziříčí
Proposal to Improve the Promotion of Municipal Services Ltd. Valašské Meziříčí
Author
Advisor
Mikulec, LuděkReferee
Olivík, JiříGrade
BAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato diplomová práce je zpracována pro firmu TS Valašské Meziříčí s.r.o., která poskytuje služby v oblasti odpadového hospodářství. Zkoumá a hodnotí marketingovou komunikaci firmy a zjišťuje nedostatky v této oblasti. Obsahuje návrhy na zlepšení propagace firmy, které zahrnují nové formy marketingové komunikace s jejich aplikací do praxe, vedoucí ke zvýšení prodejnosti a jejich úrovní. This master´s thesis was elaborated for the company TS Valašské Meziříčí s.r.o., that provides services in the waste management. It analyses and evaluates its marketing communications and examines imperfections in this field. It contains a proposal of improving the company promotion, which includes new methods of the company marketing communication and their application in practise, leading to an icrease of a saleability and their norms.
Keywords
marketing, marketingový mix, marketingová komunikace, reklama, podpora prodeje, vztahy k veřejnosti, osobní prodej, přímý marketing, marketing, marketing mix, marketing communication, advertising, sales promotion, public relations, personal selling, direct marketingLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Podnikové finance a obchodComposition of Committee
doc. RNDr. Anna Putnová, Ph.D., MBA (předseda) JUDr. Vladimír Sitta, MBA (místopředseda) doc. Ing. Luděk Mikulec, CSc. (člen) doc. Ing. Romana Čižinská, Ph.D. (člen) doc. Ing. Eva Lajtkepová, Ph.D. (člen)Date of defence
2010-06-18Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/16860Source
TOMČÍKOVÁ, M. Návrh na zlepšení propagace komunálních služeb s.r.o. Valašské Meziříčí [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.Collections
- 2010 [435]
Citace PRO
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci)
Tuč, DavidVe své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ... -
Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o.
Bartáková, KateřinaDiplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ... -
Elektronický obchod a jeho marketing
Musilová, VeronikaVe své diplomové práci se budu věnovat vytvoření vhodného modelu e-marketingu pro elektronický obchod květinářství. Cílem bude skloubit možné nástroje online marketingu tak, aby mohla firma úspěšně fungovat na internetu a ...