Event Marketing – Efektivní využití zážitků a emocí v marketingovém komunikačním mixu firmy
Event Marketing – Effectivness of Adventure and Emotions in Company Marketing Mix
Author
Advisor
Chalupský, VladimírReferee
Coufalová, PavlínaGrade
AAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce se zabývá tématem event marketingu a jeho efektivního využití v marketingovém komunikačním mixu firmy. Specifikuje jednotlivé druhy eventů, proces plánování a tvorbu event marketingové strategie. V analytické části se zabývá popisem současného stavu fungování event marketingu v obchodní firmě. Ve vlastním návrhu řešení je navržena optimální event marketingová strategie v obchodní firmě s cílem upoutat pozornost pomocí nevšedních zážitků, prohloubení stávajících obchodních vztahů a navázání nových obchodních vztahů. This thesis deals with the topic of event marketing and its effective utilization in the marketing communication mix of a company. It specifies the different types of events, the planning process and creation of an event marketing strategy. In the analytical part the current state of operation of event marketing in a business company is described. Optimal event marketing strategy in a business company is proposed within the solution suggestion focusing on attracting attention with the help of unusual experiences, strengthening existing business relations and establishing new business relationships.
Keywords
Pořádání akcí, událost, seminář, konference, plánování, realizace, hodnocení, cíl, strategie, emoce, Event marketing, event, seminar, conference, scheduling, realization, evaluation, aim, strategy, emotionLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
prof. Ing. Petr Dostál, CSc. (předseda) Ing. Dagmar Matějková, MBA (místopředseda) PhDr. Emilie Franková, Ph.D. (člen) Ing. Josef Šunka, Ph.D. (člen) Ing. Václav Zeman (člen)Date of defence
2012-01-31Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/17749Source
KAFKOVÁ, L. Event Marketing – Efektivní využití zážitků a emocí v marketingovém komunikačním mixu firmy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.Collections
- 2012 [447]