• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2012
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2012
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Event Marketing – Efektivní využití zážitků a emocí v marketingovém komunikačním mixu firmy

Event Marketing – Effectivness of Adventure and Emotions in Company Marketing Mix

Thumbnail
View/Open
review_37650.html (6.783Kb)
final-thesis.pdf (481.9Kb)
appendix-1.zip (1.290Mb)
Author
Kafková, Lada
Advisor
Chalupský, Vladimír
Referee
Coufalová, Pavlína
Grade
A
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomová práce se zabývá tématem event marketingu a jeho efektivního využití v marketingovém komunikačním mixu firmy. Specifikuje jednotlivé druhy eventů, proces plánování a tvorbu event marketingové strategie. V analytické části se zabývá popisem současného stavu fungování event marketingu v obchodní firmě. Ve vlastním návrhu řešení je navržena optimální event marketingová strategie v obchodní firmě s cílem upoutat pozornost pomocí nevšedních zážitků, prohloubení stávajících obchodních vztahů a navázání nových obchodních vztahů.
 
This thesis deals with the topic of event marketing and its effective utilization in the marketing communication mix of a company. It specifies the different types of events, the planning process and creation of an event marketing strategy. In the analytical part the current state of operation of event marketing in a business company is described. Optimal event marketing strategy in a business company is proposed within the solution suggestion focusing on attracting attention with the help of unusual experiences, strengthening existing business relations and establishing new business relationships.
 
Keywords
Pořádání akcí, událost, seminář, konference, plánování, realizace, hodnocení, cíl, strategie, emoce, Event marketing, event, seminar, conference, scheduling, realization, evaluation, aim, strategy, emotion
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Řízení a ekonomika podniku
Composition of Committee
prof. Ing. Petr Dostál, CSc. (předseda) Ing. Dagmar Matějková, MBA (místopředseda) PhDr. Emilie Franková, Ph.D. (člen) Ing. Josef Šunka, Ph.D. (člen) Ing. Václav Zeman (člen)
Date of defence
2012-01-31
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/17749
Source
KAFKOVÁ, L. Event Marketing – Efektivní využití zážitků a emocí v marketingovém komunikačním mixu firmy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.
Collections
  • 2012 [447]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV