Chatbot v podnikovém informačním systému

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstract
Tato diplomová práce řeší problematiku tvorby chatovacích robotů. Teoretická část práce představuje obecně koncept konverzačního rozhraní a analyzuje dostupné technologie k jeho tvorbě. Praktická část práce řeší návrh a implementaci konkrétního chatovacího robota, jehož cílem je být virtuálním asistentem v procesu výběru a nákupu zboží. Toho je dosaženo pomocí propojení chatovacího robota se systémem správy podnikových informací pomocí OData webových služeb. Jedním z největších problému bylo určení pořadí dotazovaných otázek týkající se vlastností produktů, přičemž pro implementaci byla využita teorie tvorby rozhodovacích stromů.
This diploma thesis deals with problems of development of chatbots. The theoretical part of the thesis introduces the concept of the conversational interface in general and analyzes available technologies for its development. The practical part deals with the design and implementation of a particular chatbot, whose goal is to be a virtual assistant in the process of selecting and purchasing goods. This is accomplished by connecting the chatbot to the product information management system using OData web services. One of the biggest problems was to determine the order of questions asked about product properties. For the implementation was used decision tree theory.
Description
Citation
NOVÁK, M. Chatbot v podnikovém informačním systému [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2019.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Management a informační technologie
Comittee
doc. RNDr. Jitka Kreslíková, CSc. (předseda) doc. Ing. Jaroslav Zendulka, CSc. (místopředseda) Ing. David Bařina, Ph.D. (člen) doc. RNDr. Milan Češka, Ph.D. (člen) doc. Ing. Peter Chudý, Ph.D., MBA (člen) Doc. Ing. Ivan Polášek, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2019-06-17
Defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm B. Otázky u obhajoby: Vysvětlete, jak by bylo možno měřit a analyzovat způsob a účinnost použití robota oproti interakci pomocí konvenčních uživatelských rozhraní (mj. míra konverze).
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO