Marketingový výzkum značek v obchodních řetězcích

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato diplomová práce se zaměřuje na marketingový výzkum značek v obchodních řetězcích. V teoretické části je popsán průběh jednotlivých částí marketingového výzkumu a také tematika hodnoty značky, která je potřebná pro pochopení zkoumaného problému. Praktická část se pak zaměřuje na popis obchodních řetězců a konkrétní vyhodnocení celého výzkumu. Součástí je pak i doporučení pro soukromníky.
This thesis is focused on marketing research of brands in retail chains. In theoretical part a course of each part of marketing research is described so as subject matter of brand value that is necessary for understanding of an examining problem. A practical part is focused on a description of retail chains and a specific conclusion of whole research. Another part is also a recommendation for self-employers.
Description
Citation
MATYSÍKOVÁ, I. Marketingový výzkum značek v obchodních řetězcích [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Podnikové finance a obchod
Comittee
prof. Ing. Alena Kocmanová, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Josef Vaculík, CSc. (místopředseda) Ing. Petr Bačík, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen) Ing. Jiří Koleňák, Ph.D. (člen) doc. Ing. František Manlig, Dr. (člen)
Date of acceptance
2011-02-01
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO