• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • polski 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna DSpace
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2020
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna DSpace
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2020
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Rozvoj obchodních aktivit vybrané reklamní společnosti

Development of Business Activities for Selected Advertising Company

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
final-thesis.pdf (3.359MB)
review_127518.html (9.693KB)
Autor
Blahová, Veronika
Advisor
Šimberová, Iveta
Referee
Milichovský, František
Grade
D
Altmetrics
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
Diplomová práca sa zameriava na rozšírenie obchodných aktivít reklamnej spoločnosti Afinita, s. r. o., ktorá sa špecializuje na potlač a výrobu reklamných predmetov. Hlavným cieľom spoločnosti je rozvoj obchodných aktivít, zvýšenie zisku a posilnenie konkurencieschopnosti. V diplomovej práci je zahrnutá analýza súčasného stavu spoločnosti a jej okolia. Na záver bude zhodnotená návratnosť investície a zhotovený nový obchodný model.
 
The diploma thesis focuses on the expansion of business activities for the advertising company Afinita, s. r. o., which specialises in the printing and production of promotional items. The main goal of the company is to develop its business activities, increase profits and strengthen competitiveness. The diploma thesis includes an analysis of the current state of the company and its industry. Finally, the return on investment will be evaluated and a new business model will be created.
 
Keywords
obchodný model, rozvoj, zisk, konkurencia, marketing, analýza, zákazník, podnik, business model, development, profit, competition, marketing, analysis, customer, company
Language
čeština (Czech)
Study brunch
bez specializace
Composition of Committee
prof. Ing. Tomáš Meluzín, Ph.D. (předseda) prof. Ing. et Ing. Stanislav Škapa, Ph.D. (místopředseda) Ing. Lenka Smolíková, Ph.D. (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen) Ing. Tomáš Poláček, Ph.D. (člen)
Date of defence
2020-07-09
Process of defence
Otázka vedoucího práce: V čem vidíte hlavní praktický přínos? Které návrhy budou v společnosti aplikované? - Odpovězeno Otázka oponenta práce: Jaký je předpokládaný harmonogram zavádění uvedených návrhů? - Odpovězeno Ph.D. Poláček: Kolik budou stát doporučené návrhy? - Odpovězeno Doc. Škapa: Jak bude rozdělena ziskovost vašich návrhů? - Neodpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
URI
http://hdl.handle.net/11012/191371
Source
BLAHOVÁ, V. Rozvoj obchodních aktivit vybrané reklamní společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.
Collections
  • 2020 [357]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Theme by @mire NV
 

 

Przeglądaj

Całe DSpaceZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

ZalogujZarejestruj

Statystyki

Przejrzyj statystyki użycia

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Theme by @mire NV