Movement

Abstract
Diplomový projekt Move je jednoduchá 3D digitálna hra v žánrovej typológií platformových hier konkrétne atmosfericko-meditatívneho charakteru s prvkami walking simulátora z pohľadu tretej osoby (TPS). Jej interaktívny obsah sa odvíja od tém, ako sú portréty, maliarskosť, putovanie, meditácia a osobná mytológia. Autorskou štylizáciou námetu a grafickým spracovaním si kladiem za cieľ vytvoriť hrateľný prototyp digitálnej hry obsahujúcej interaktívne prvky, ovládateľnú postavu s menom Mo a atmosferické prostredie levelov, cez ktoré hráč prechádza. Pomocou média digitálnej hry by som chcela poukázať na možnosti komunikačných prostriedkov, ktoré ponúka v rámci umeleckého sveta.
The diploma project Move is a simple 3D digital game in the genre typology of platform games, specifically of an atmospheric-meditative nature, with elements of a walking simulator from a third-person perspective shooter (TPS). Its interactive content is based on topics such as portraits, wandering, meditation, painting and personal mythology. Through the author's stylization of the theme and graphic processing, my goal is to create a playable prototype of a digital game containing interactive elements, with a controllable character named Mo and the atmospheric environment of the levels through which the player passes. Using the medium of digital games, I would like to point out the possibilities of communication means, that it offers within the art world.
Description
Citation
RIŠIAŇOVÁ, Z. Movement [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta výtvarných umění. .
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Intermediální a digitální tvorba
Comittee
MgA. Vojtěch Vaněk (předseda) doc. MgA. Mikuláš Macháček (člen) MgA. Tereza Hejmová (člen) Mgr. Zuzana Kubíková (člen) MgA. Ondřej Tobola (člen) MgA. Tomáš Hrůza (člen) doc. Mgr. Jan Zálešák, Ph.D. (člen) MgA. Ondřej Homola (člen)
Date of acceptance
Defence
Obhajoba začíná prezentací diplomové práce formou komentovaného hraní digitální hry, jež je výstupem práce. Po představení práce následuje čtení posudků vedoucího a oponenta. Oba posudky akcentují nasazení autorky. Dotazy, které směřují k jemnějším interpretačním nuancím (např. otázka (možného) vztahu hry k politice identit), autorka odpovídá poněkud neurčitě. Následná diskuze se nese v duchu pozitivní zpětné vazby, mj. se otevírá otázka zacílení hry, přednosti a nevýhody jejího zasazení do kontextu galerie, respektive osobního užití hráčskou komunitou.
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO