Návrh marketingové strategie pro vybranou fast-food restauraci
Marketing Strategy Proposal for a Selected Fast-food Restaurant
Author
Advisor
Chlebovský, VítReferee
Kruljacová, AnnaGrade
AAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro asijskou fast-food restauraci. Důraz je kladen především v identifikaci a popsání vnitřního a vnějšího prostředí restaurace s použitím marketingového výzkumu v terénu. Význam této práce je spatřen v předložení vlastního návrhu marketingové strategie, vymezení časového rámce, kvantifikace nákladů a identifikaci rizik. This diploma thesis deals with a proposal of a marketing strategy for an Asian fast food outlet. An emphasis is placed primarily on identification and description of the internal and external factors of the outlet using a marketing research. The importance of this work is seen in the presentation of the own proposal of the marketing strategy, timeframe definition, cost quantification and risk identification.
Keywords
Marketingová strategie, marketingový mix 7P, situační analýza, Olympia Brno, fast-food restaurace, Marketing strategy, Marketing mix 7P, situation analysis, Olympia Brno, fast-food outletLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
doc. RNDr. Anna Putnová, Ph.D., MBA (předseda) Mgr. Stanislav Nisler (místopředseda) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (člen) Ing. Vladimír Bartošek, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen)Date of defence
2019-06-05Process of defence
otázka vedoucího - odpovězeno doc. RNDr. Anna Putnová, Ph.D., MBA - Je z hlediska marketingu vhodné měnit menu restaurace, jestliže si na stávající výběr jídel zvykli zákazníci? - odpovězeno doc. RNDr. Anna Putnová, Ph.D., MBA - Uvažovali jste o zavedení ochutnávek v restauraci (v rámci prodejních dovedností)? - odpovězeno Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA - Jaké jsou denní tržby restaurace vzhledem k tomu, že navrhuje zvýšení tržeb o 5000 Kč? - odpovězeno Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA - V prezentaci jste uváděla, že restaurace nabízí asijská jídla. Dochází dále k rozdělení na kuchyni vietnamskou, thajsou, atd.? - odpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/204679Source
LE THI, T. Návrh marketingové strategie pro vybranou fast-food restauraci [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.Collections
- 2019 [357]