• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • čeština 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2019
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2019
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh marketingové strategie pro vybranou fast-food restauraci

Marketing Strategy Proposal for a Selected Fast-food Restaurant

Thumbnail
View/Open
review_118271.html (6.605Kb)
final-thesis.pdf (2.193Mb)
Author
Le Thi, Tra Mi
Advisor
Chlebovský, Vít
Referee
Kruljacová, Anna
Grade
A
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro asijskou fast-food restauraci. Důraz je kladen především v identifikaci a popsání vnitřního a vnějšího prostředí restaurace s použitím marketingového výzkumu v terénu. Význam této práce je spatřen v předložení vlastního návrhu marketingové strategie, vymezení časového rámce, kvantifikace nákladů a identifikaci rizik.
 
This diploma thesis deals with a proposal of a marketing strategy for an Asian fast food outlet. An emphasis is placed primarily on identification and description of the internal and external factors of the outlet using a marketing research. The importance of this work is seen in the presentation of the own proposal of the marketing strategy, timeframe definition, cost quantification and risk identification.
 
Keywords
Marketingová strategie, marketingový mix 7P, situační analýza, Olympia Brno, fast-food restaurace, Marketing strategy, Marketing mix 7P, situation analysis, Olympia Brno, fast-food outlet
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Řízení a ekonomika podniku
Composition of Committee
doc. RNDr. Anna Putnová, Ph.D., MBA (předseda) Mgr. Stanislav Nisler (místopředseda) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (člen) Ing. Vladimír Bartošek, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen)
Date of defence
2019-06-05
Process of defence
otázka vedoucího - odpovězeno doc. RNDr. Anna Putnová, Ph.D., MBA - Je z hlediska marketingu vhodné měnit menu restaurace, jestliže si na stávající výběr jídel zvykli zákazníci? - odpovězeno doc. RNDr. Anna Putnová, Ph.D., MBA - Uvažovali jste o zavedení ochutnávek v restauraci (v rámci prodejních dovedností)? - odpovězeno Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA - Jaké jsou denní tržby restaurace vzhledem k tomu, že navrhuje zvýšení tržeb o 5000 Kč? - odpovězeno Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA - V prezentaci jste uváděla, že restaurace nabízí asijská jídla. Dochází dále k rozdělení na kuchyni vietnamskou, thajsou, atd.? - odpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/204679
Source
LE THI, T. Návrh marketingové strategie pro vybranou fast-food restauraci [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.
Collections
  • 2019 [357]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV