• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2022
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2022
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketingová komunikace společnosti

Marketing Communication

Thumbnail
View/Open
review_143220.html (9.931Kb)
final-thesis.pdf (7.661Mb)
Author
Nykel, Šimon
Advisor
Mráček, Pavel
Referee
Kaňovská, Lucie
Grade
B
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomová práce je zaměřena na vypracování návrhů vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace společnosti Skiresort Buková Hora. Realizace těchto návrhů by následně měla přispět k přilákání nových zákazníků a posílení loajality stávajících zákazníků horského střediska Buková Hora. Diplomová práce se věnuje jak teoretické povaze tématu, tak praktické stránce dané problematiky. Závěrečná pasáž diplomové práce nabízí konkrétní návrhy k posílení marketingové komunikace.
 
The goal of the diploma thesis is to develop some proposals to improve marketing communications company Skiresort Buková Hora based on the prepared analysis. The realization of these proposals should help with attracting new customers and increasing loajality of the current customers Skiresort Buková Hora. The diploma thesis deals with the theoretical as well as practical part. The final part of the diploma thesis offers specific proposals to improve marketing communication.
 
Keywords
Marketingová komunikace, marketing, marketingový mix, zákazník, skiresort, Marketing communication, marketing, marketing mix, customer, skiresort
Language
čeština (Czech)
Study brunch
bez specializace
Composition of Committee
prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (předseda) doc. Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (místopředseda) Ing. Martin Mucha, Ph.D. (člen) Ing. Jana Hornungová, Ph.D. (člen) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen)
Date of defence
2022-06-08
Process of defence
Otázky vedoucího - zodpovězeno. Otázky oponenta - zodpovězeno. Ing. Jana Hornungová, Ph.D. - Proč řešíte aplikaci jakožto návrh, když společnost již prodává skipasy přes webové stránky? Zodpovězeno. Uvádíte náklady na rozšíření merche v určité výši, co si lze představit pod touto částkou? Co je myšleno merchem? Zodpovězeno. prof. Ing. Marie Jurová, CSc. - Jak byste definoval rozdíl mezi marketingovým mixem resortu v Alpách a v Česku? Zodpovězeno. Ing. Martin Mucha, Ph.D. - Skibus je nerealizovatelný z finančních důvodu. Zabýval jste se však odkud a kam by skibus jezdil? Zodpovězeno.
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/205115
Source
NYKEL, Š. Marketingová komunikace společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.
Collections
  • 2022 [328]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV