• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • français 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Ouvrir une session
Voir le document 
  •   Accueil de DSpace
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2019
  • Voir le document
  •   Accueil de DSpace
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2019
  • Voir le document
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketingový mix podniku

Marketing Mix of the Company

Thumbnail
Voir/Ouvrir
review_119674.html (7.796Ko)
final-thesis.pdf (1.795Mo)
Auteur
Kabát, Adam
Advisor
Milichovský, František
Referee
Kabát, Miroslav
Grade
C
Altmetrics
Metadata
Afficher la notice complète
Résumé
Bakalářská práce se věnuje marketingovému mixu malé společnosti MINUTKY.CZ s.r.o., která se zabývá návrhem výroby samoobslužných parních tepovačů a následným obchodem s nimi. Jedná se o nový výrobek na českém trhu. Práce se tedy zaměřuje na čtyři základní taktické marketingové nástroje, jimiž jsou produkt, cena, distribuce a propagace. Výsledkem práce by mělo být sestavení marketingového mixu tak, aby se tento nový produkt uchytil na trhu co nejlépe.
 
The bachelor thesis deals with the marketing mix of the small company MINUTKY.CZ s.r.o., which deals with the design and manufacture of self-service steam pulverizers. This is a new product on the Czech market. The thesis focuses on four basic tactical marketing tools, such as product, price, distribution and promotion. The result of the thesis should be to build a marketing mix so that the new product is best placed on the market.
 
Keywords
marketing, marketingový mix, SWOT, STEEP, marketing, marketing mix, SWOT, STEEP
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Ekonomika podniku
Composition of Committee
doc. Ing. Vratislav Kozák, CSc. (předseda) doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (místopředseda) Ing. Rostislav Tesař (člen) Ing. et Ing. Mgr. Martina Skalická, Ph.D. (člen) Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen)
Date of defence
2019-06-14
Process of defence
otázka oponenta práce - odpovězeno v plném rozsahu doc. Kozák: Už jste realizoval své návrhy? - odpovězeno v plném rozsahu doc. Kozák: Jaká by byla návratnost investice? Myslíte si, že se Vám oplatí tato investice? - odpovězeno v plném rozsahu připomínka doc. Zinecker: Při zpracování práce jste nevyužíval odborný jazyk.
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
URI
http://hdl.handle.net/11012/205178
Source
KABÁT, A. Marketingový mix podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.
Collections
  • 2019 [424]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contactez-nous | Faire parvenir un commentaire | Theme by @mire NV
 

 

Parcourir

Tout DSpaceCommunautés & CollectionsPar date de publicationAuteursTitresSujetsCette collectionPar date de publicationAuteursTitresSujets

Mon compte

Ouvrir une sessionS'inscrire

Statistiques

Statistiques d'usage de visualisation

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contactez-nous | Faire parvenir un commentaire | Theme by @mire NV