Show simple item record

International Business Strategy for the Software Market

dc.contributor.advisorLuňáček, Jiřícs
dc.contributor.authorMikulčík, Ondřejcs
dc.date.accessioned2022-06-16T06:53:29Z
dc.date.available2022-06-16T06:53:29Z
dc.date.created2022cs
dc.identifier.citationMIKULČÍK, O. Obchodní strategie na mezinárodním trhu software [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.cs
dc.identifier.other139975cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/205980
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá návrhem obchodní strategie na mezinárodním trhu software ve vztahu k zahraniční expanzi vybraného podniku. Analýza zkoumá specifika zvolených zahraničních trhů, cenovou politiku a nabídku konkurentů a další faktory, které by mohly mít vliv na tvorbu následné strategie.cs
dc.description.abstractThe diploma theses focuses on a proposal of a business strategy for the international software market related to a foreign market expansion of a selected company. The analysis examines the specifics of the chosen foreign markets, the pricing and offerings of competitors and other factors that could influence the design of the subsequent strategy.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectMezinárodní obchodcs
dc.subjectsoftwarecs
dc.subjectcenová diferenciacecs
dc.subjectstrategiecs
dc.subjectInternational businessen
dc.subjectsoftwareen
dc.subjectprice differentiationen
dc.subjectstrategyen
dc.titleObchodní strategie na mezinárodním trhu softwarecs
dc.title.alternativeInternational Business Strategy for the Software Marketen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2022-06-14cs
dcterms.modified2022-06-15-13:20:16cs
thesis.disciplinebez specializacecs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav ekonomikycs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid139975en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2022.06.16 08:53:29en
sync.item.modts2022.06.16 08:15:57en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeFuchs, Jiřícs
dc.description.markEcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs
but.committeedoc. Ing. Vojtěch Bartoš, Ph.D. (předseda) doc. RNDr. Anna Putnová, Ph.D., MBA (místopředseda) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen)cs
but.defenceOtázky vedoucího - zodpovězeno. Otázky oponenta - zodpovězeno. doc. Ing. Vojtěch Bartoš, Ph.D. - V tabulkách uvádíte pojem ekonomická efektivita, prosím o definici pojmu. Částečně zodpovězeno. Tabulka celkový počet uživatelů. Vysvětele, co znamená údaj 0,5; 0,75; 3.945,5? Částečně zodpovězeno. Ing. David Schüller, Ph.D. - Jak jste přišel k číslům v odhadech akvizice zákazníků v jednotlivých letech v diplomové práci? Zodpovězeno.cs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programMezinárodní ekonomika a obchodcs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record