Marketingová strategie zaměřená na znovuzískání polských klientů
Marketing Strategy Focused on Regaining Polish Clients
Author
Advisor
Chlebovský, VítReferee
Oklešťková, SáraGrade
CAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato diplomová práce se zaměřuje na komparaci se zvolenými konkurenčními společnostmi na polském trhu a doporučení pro společnost Kolštejn wellness centrum pro znovuzískání polských klientů. Jak už je z názvu společnosti patrné, tak se společnost zabývá hotelnictvím a poskytováním wellness služeb. Práce je rozdělena do tří částí. První část práce popisuje cíle práce, metody a postupy zpracování. Zároveň se věnuje teoretickým východiskům práce, které jsou potřebné pro správné pochopení a uchopení dané problematiky. Druhá kapitola obsahuje aplikaci zjištěných poznatků. Na základě provedených výzkumů a zjištěných skutečností jsou v poslední kapitole představeny konkrétní návrhy a doporučení pro zlepšení situace. This diploma thesis focuses on comparison of selected competing companies on the Polish market and recommendation for the selected company called Kolštejn wellness center with the goal of regaining Polish clients. The company provides hospitality and provision of wellness services as is visible from the company name. The thesis is divided into three main parts. The first part describes goals, methods and processing procedures. At the same time it is dedicated to the theoretical background of the thesis which is necessary for correct understanding and comprehension of the issue. Second part contains the application of the findings. Based on provided research and identified facts, concrete proposals and recommendations for improving the situation in the last part of the thesis.
Keywords
Mystery shopping, konkurenceschopnost, wellness, Polsko, kvalita, Mystery shopping, competitiveness, wellness, Poland, qualityLanguage
čeština (Czech)Study brunch
bez specializaceComposition of Committee
doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Marie Pavláková Dočekalová, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Michal Karas, Ph.D. (člen) Ing. Josef Veselý, CSc. (člen) Ing. Roman Ptáček, Ph.D. (člen)Date of defence
2022-06-13Process of defence
Otázky vedoucího práce - odpovězeno Otázky oponenta práce - odpovězeno doc. Pavláková Dočekalová: Z jakých zdrojů budou hrazeny vaše návrhy? Preferuje společnost využití spíše vlastních zdrojů? - odpovězeno Ing. Ptáček: Vytíženost podniku českými klienty je nedostatečná? - odpovězeno Ing. Veselý: Podařilo se společnosti vyřešit problém s nepořádkem v okolí hotelu? - odpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/206025Source
KRATOCHVÍLOVÁ, B. Marketingová strategie zaměřená na znovuzískání polských klientů [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.Collections
- 2022 [328]