• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2022
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2022
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketingová strategie zaměřená na znovuzískání polských klientů

Marketing Strategy Focused on Regaining Polish Clients

Thumbnail
View/Open
review_142241.html (8.263Kb)
final-thesis.pdf (4.631Mb)
Author
Kratochvílová, Barbora
Advisor
Chlebovský, Vít
Referee
Oklešťková, Sára
Grade
C
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Tato diplomová práce se zaměřuje na komparaci se zvolenými konkurenčními společnostmi na polském trhu a doporučení pro společnost Kolštejn wellness centrum pro znovuzískání polských klientů. Jak už je z názvu společnosti patrné, tak se společnost zabývá hotelnictvím a poskytováním wellness služeb. Práce je rozdělena do tří částí. První část práce popisuje cíle práce, metody a postupy zpracování. Zároveň se věnuje teoretickým východiskům práce, které jsou potřebné pro správné pochopení a uchopení dané problematiky. Druhá kapitola obsahuje aplikaci zjištěných poznatků. Na základě provedených výzkumů a zjištěných skutečností jsou v poslední kapitole představeny konkrétní návrhy a doporučení pro zlepšení situace.
 
This diploma thesis focuses on comparison of selected competing companies on the Polish market and recommendation for the selected company called Kolštejn wellness center with the goal of regaining Polish clients. The company provides hospitality and provision of wellness services as is visible from the company name. The thesis is divided into three main parts. The first part describes goals, methods and processing procedures. At the same time it is dedicated to the theoretical background of the thesis which is necessary for correct understanding and comprehension of the issue. Second part contains the application of the findings. Based on provided research and identified facts, concrete proposals and recommendations for improving the situation in the last part of the thesis.
 
Keywords
Mystery shopping, konkurenceschopnost, wellness, Polsko, kvalita, Mystery shopping, competitiveness, wellness, Poland, quality
Language
čeština (Czech)
Study brunch
bez specializace
Composition of Committee
doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Marie Pavláková Dočekalová, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Michal Karas, Ph.D. (člen) Ing. Josef Veselý, CSc. (člen) Ing. Roman Ptáček, Ph.D. (člen)
Date of defence
2022-06-13
Process of defence
Otázky vedoucího práce - odpovězeno Otázky oponenta práce - odpovězeno doc. Pavláková Dočekalová: Z jakých zdrojů budou hrazeny vaše návrhy? Preferuje společnost využití spíše vlastních zdrojů? - odpovězeno Ing. Ptáček: Vytíženost podniku českými klienty je nedostatečná? - odpovězeno Ing. Veselý: Podařilo se společnosti vyřešit problém s nepořádkem v okolí hotelu? - odpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/206025
Source
KRATOCHVÍLOVÁ, B. Marketingová strategie zaměřená na znovuzískání polských klientů [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.
Collections
  • 2022 [328]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV