Marketingový mix vybraného nakladatelství na německém trhu
Marketing Mix of a Selected Publisher on the German Market
Author
Advisor
Milichovský, FrantišekReferee
Růžička, OldřichGrade
AAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato diplomová práce se zabývá problematikou mezinárodního marketingového mixu vybraného nakladatelství z České republiky vstupujícího na německý trh. Práce je členěna na tři hlavní části. V teoretické části jsou charakterizovány pojmy související s problematikou této diplomové práce. Analytická část práce obsahuje analýzu současného stavu vybraného nakladatelství a německého trhu s využitím několika analýz. Analytická část práce je dále rozšířena o kvantitativní průzkum prodejních cen na německém online trhu a dotazníkové šetření. Návrhová část práce se věnuje návrhům a doporučením v oblasti celého marketingového mixu (4P), který vybrané nakladatelství použije pro vstup na německý trh. This diploma thesis focuses on the issue of the international marketing mix of a selected publishing house from the Czech Republic entering the German market. The thesis is divided into three main parts. The theoretical part characterizes the concepts related to the issues of the thesis. The analytical part of the thesis contains an analysis of the current situation of the selected publishing house and the German market using several analyzes. The analytical part of the work is further extended by a quantitative survey of sales prices in the German online market and a questionnaire survey. The design part of the thesis deals with proposals and recommendations in the field of the entire marketing mix (4P), which the selected publisher will use to enter the German market.
Keywords
Marketing, mezinárodní marketingový mix, 4P, nakladatelství, knihy pro děti a mládež, expanze na zahraniční trh, mezinárodní obchod, Německo, Marketing, international marketing mix, 4P, publishing house, books for children and youth, expansion into foreign market, international trade, GermanyLanguage
čeština (Czech)Study brunch
bez specializaceComposition of Committee
doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (předseda) doc. Mgr. Veronika Novotná, Ph.D. (místopředseda) Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen) Ing. Markéta Kruntorádová, Ph.D. (člen) Ing. Helena Hanušová, CSc. (člen)Date of defence
2022-06-13Process of defence
Otázky vedoucího práce - plně zodpovězeno Otázky oponenta práce - plně zodpovězeno Doc. Novotná - V dotazníkovém šetření - prováděla jste testování statistických hypotéz? - plně zodpovězeno Doc. Zich - Jaké jsou možnosti rozvoje produktu? - plně zodpovězeno Ing. Kruntorádová - Odhadovala jste náklady na nové produkty v Němčině? - plně zodpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/206056Source
ČIČATKOVÁ, D. Marketingový mix vybraného nakladatelství na německém trhu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.Collections
- 2022 [328]