Návrh na zlepšení marketingového mixu ve vybrané společnosti
The Proposal for Improving the Marketing Mix in the Selected Company
Author
Advisor
Milichovský, FrantišekReferee
Dvořák, JiříGrade
CAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce se zabývá návrhy na zlepšení marketingového mixu ve společnosti TODOS Bratislava s.r.o. Práce je složená ze tří části a to teoretické, analytické a návrhové. Teoretická část se zabývá definice základních pojmů spojených s marketingem, marketingovým mixem a tvoří ucelený teoretický rámec práce. Analytická část práce se věnuje charakteristice společnosti, popisu její současné situace, analýze vnějšího a vnitřního prostředí, marketingovému mixu a také výsledky výzkumu. Návrhová část práce obsahuje na základě výsledků z analytické části návrhy na zlepšení marketingového mixu. The diploma thesis focuses on improvement regarding marketing mix in TODOS Bratislava s.r.o. company. The thesis is composed of three parts. There is the theoretical part, analytical part and part with suggestions. Theoretical part focuses on definitions and basics connected with marketing, marketing mix and forms a comprehensive theoretical framework of the work. Analytical part is dedicated to characteristics of the company, current status of the company, internal and external analysis, marketing mix and research results. The last part contains suggestions to improve the marketing mix based on results from the analytical part.
Keywords
marketing, marketingový mix, PEST analýza, Porterova analýza pěti sil, SWOT analýza, Mckinsey 7S model, podnik, marketing, marketing mix, PEST analysis, Porter's analysis of the five forces, SWOT analysis, McKinsey 7S framework, companyLanguage
čeština (Czech)Study brunch
bez specializaceComposition of Committee
prof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. (předseda) doc. Ing. Radek Doskočil, Ph.D., MSc (místopředseda) Ing. Zdeňka Videcká, Ph.D. (člen) doc. Ing. František Bartes, CSc. (člen) Ing. Jana Hornungová, Ph.D. (člen)Date of defence
2022-06-13Process of defence
Otázky vedoucího - zodpovězeno. Otázky oponenta - zodpovězeno. prof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. - V současnosti nejsou auta na trhu. Prosím přibližte, co se v současnosti děje na trhu a jak tato situace postihne firmu? Částečně zodpovězeno. doc. Ing. Radek Doskočil, Ph.D., MSc - V práci uvádíte ekonomické zhodnocení nákladových položek. Vysvětlete, z jakých podkladů jste vycházela při definování ekonomického zhodnocení Vašich návrhů. Zodpovězeno. Ing. Zdeňka Videcká, Ph.D. - V práci navrhujete doporučení "Zavedení sociálních sítí". Jaká je skladba zákazníků? Zodpovězeno. doc. Ing. František Bartes, CSc. - Ve SWOT analýze uvádíte silnou stránku "styl vedení pana ředitele". Proč vnímáte styl vedení jako silnou stránku? Neměla byste spíše uvést silnou kulturu organizace? Částečně zodpovězeno.Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/206075Source
LEICHMANNOVÁ, T. Návrh na zlepšení marketingového mixu ve vybrané společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.Collections
- 2022 [328]