• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • čeština 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2022
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2022
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh na zlepšení marketingového mixu ve vybrané společnosti

The Proposal for Improving the Marketing Mix in the Selected Company

Thumbnail
View/Open
review_143025.html (8.148Kb)
final-thesis.pdf (3.958Mb)
Author
Leichmannová, Tereza
Advisor
Milichovský, František
Referee
Dvořák, Jiří
Grade
C
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomová práce se zabývá návrhy na zlepšení marketingového mixu ve společnosti TODOS Bratislava s.r.o. Práce je složená ze tří části a to teoretické, analytické a návrhové. Teoretická část se zabývá definice základních pojmů spojených s marketingem, marketingovým mixem a tvoří ucelený teoretický rámec práce. Analytická část práce se věnuje charakteristice společnosti, popisu její současné situace, analýze vnějšího a vnitřního prostředí, marketingovému mixu a také výsledky výzkumu. Návrhová část práce obsahuje na základě výsledků z analytické části návrhy na zlepšení marketingového mixu.
 
The diploma thesis focuses on improvement regarding marketing mix in TODOS Bratislava s.r.o. company. The thesis is composed of three parts. There is the theoretical part, analytical part and part with suggestions. Theoretical part focuses on definitions and basics connected with marketing, marketing mix and forms a comprehensive theoretical framework of the work. Analytical part is dedicated to characteristics of the company, current status of the company, internal and external analysis, marketing mix and research results. The last part contains suggestions to improve the marketing mix based on results from the analytical part.
 
Keywords
marketing, marketingový mix, PEST analýza, Porterova analýza pěti sil, SWOT analýza, Mckinsey 7S model, podnik, marketing, marketing mix, PEST analysis, Porter's analysis of the five forces, SWOT analysis, McKinsey 7S framework, company
Language
čeština (Czech)
Study brunch
bez specializace
Composition of Committee
prof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. (předseda) doc. Ing. Radek Doskočil, Ph.D., MSc (místopředseda) Ing. Zdeňka Videcká, Ph.D. (člen) doc. Ing. František Bartes, CSc. (člen) Ing. Jana Hornungová, Ph.D. (člen)
Date of defence
2022-06-13
Process of defence
Otázky vedoucího - zodpovězeno. Otázky oponenta - zodpovězeno. prof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. - V současnosti nejsou auta na trhu. Prosím přibližte, co se v současnosti děje na trhu a jak tato situace postihne firmu? Částečně zodpovězeno. doc. Ing. Radek Doskočil, Ph.D., MSc - V práci uvádíte ekonomické zhodnocení nákladových položek. Vysvětlete, z jakých podkladů jste vycházela při definování ekonomického zhodnocení Vašich návrhů. Zodpovězeno. Ing. Zdeňka Videcká, Ph.D. - V práci navrhujete doporučení "Zavedení sociálních sítí". Jaká je skladba zákazníků? Zodpovězeno. doc. Ing. František Bartes, CSc. - Ve SWOT analýze uvádíte silnou stránku "styl vedení pana ředitele". Proč vnímáte styl vedení jako silnou stránku? Neměla byste spíše uvést silnou kulturu organizace? Částečně zodpovězeno.
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/206075
Source
LEICHMANNOVÁ, T. Návrh na zlepšení marketingového mixu ve vybrané společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.
Collections
  • 2022 [328]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV