On-line marketingová komunikace
On-line marketing communication
Author
Advisor
Schüller, DavidReferee
Kaňovská, LucieGrade
CAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci společnost XYZ. Práce analyzuje současnou strukturu komunikačního mixu a on-line marketingové komunikace vybrané společnosti. Na základě dotazníkového šetření a provedených analýz budou navrhnuty vhodná opatření ke zlepšení online komunikace e-shopu. The master thesis is focused on the marketing communication of the company XYZ. The thesis analyses the current structure of the communication mix and online marketing communication of the selected company. On the basis of the questionnaire survey and the analyses carried out, appropriate measures to improve the online communication of the e-shop will be proposed.
Keywords
marketing, marketingový mix, komunikační mix, on-line marketing, marketing, marketing mix, communication mix, on-line marketingLanguage
čeština (Czech)Study brunch
bez specializaceComposition of Committee
doc. Ing. Jana Korytárová, Ph.D. (předseda) doc. Ing. et Ing. Renáta Myšková, Ph.D. (místopředseda) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen) doc. RNDr. Bedřich Půža, CSc. (člen) Mgr. Štěpán Konečný, Ph.D. (člen)Date of defence
2022-06-13Process of defence
Otázky vedoucího: zodpovězeno Otázky oponenta: zodpovězeno Otázky komise: Mgr. Štěpán Konečný, Ph.D.: Co byste udělal jinak? - zodpovězeno doc. Ing. Jana Korytárová, Ph.D.: Jaké náklady hodnotíte z hlediska konkurence? Hodnota 10 tis. Kč, není to hodně? Co je to za hodnotu? Za jaké časové období? - zodpovězeno Ing. Jiří Luňáček, Ph.D.: SWOT analýza - čím tedy myslíte "moderní e-shop"? Jak to poznáte? Jak myslíte hrozbu negativního vnímání reklam od zákazníků? - zodpovězeno doc. Ing. et Ing. Renáta Myšková, Ph.D.: Můžete mi vysvětlit větu: Analýza bude převážně zaměřena na faktory, které může firma ovlivnit. Jak může firma ovlivnit konkurenci? Vy ovlivňujete konkurenci? Jsou tak silní, že mohou konkurovat cenou? Souhlasíte, že se musíte přizpůsobit vnějšímu prostředí? - zodpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/206099Source
MALYJUREK, A. On-line marketingová komunikace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.Collections
- 2022 [328]
Citace PRO
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o.
Bartáková, KateřinaDiplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ... -
Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci)
Tuč, DavidVe své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ... -
Marketingová strategie start-up projektu
Urubek, VladislavDiplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro start-up projekt. V teoretické části shrnuje poznatky z oblasti tvorby marketingových strategií na internetu. V praktické části je analyzován projekt včetně jeho ...