Návrh aplikace pro callcentrum
Design of Application for Call Center
Abstract
Bakalárska práca sa zameriava na tvorbu webovej aplikácie pre callcentrum, teda je zameraná najmä na prácu operátorov. Práca obsahuje analýzu súčasnej situácie ako spoločnosti tak aj situácie na trhu. Návrh obsahuje prípady užitia aplikácie, používateľské a administrátorské rozhranie, návrh databáze. Záver sa venuje ekonomickému zhodnoteniu návrhu. The bachelor's work focuses on the creation of a web application for the call center, that is mainly focused on the work of operators. The work contains an analysis of the current situation of both the company and the market situation. The design includes application use cases, user and administrative interface, database design. The conclusion deals with the economic evaluation of the proposal.
Keywords
aplikácia, webová aplikácia, callcenter, PEST, McKinsleyho model 7S, SWOT, ER diagram, vývojový diagram, use case diagram, application, web application, callcentrum, PEST, McKinsley 7S framework, SWOT, ER diagram, flow chart, use caseLanguage
slovenština (Slovak)Study brunch
bez specializaceComposition of Committee
prof. Ing. Petr Dostál, CSc. (předseda) doc. András Rontó (místopředseda) Ing. Rostislav Tesař (člen) Ing. Bernard Neuwirth, Ph.D., MSc (člen) Ing. Petr Sedlák (člen)Date of defence
2022-06-17Process of defence
Otázky vedoucího - nejsou Otázky oponenta - zodpovězeno Otázky komise: Ing. Bernard Neuwirth, Ph.D., MSc: V práci máte uvedený vývojový diagram. Popište ho. Kolik vstupů a výstupů mohou mít jaké bloky? - zodpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/207036Source
MAJEROVÁ, V. Návrh aplikace pro callcentrum [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.Collections
- 2022 [391]