• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2022
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2022
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh aplikace pro callcentrum

Design of Application for Call Center

Thumbnail
View/Open
review_141488.html (4.713Kb)
final-thesis.pdf (1.529Mb)
Author
Majerová, Viktoria
Advisor
Dydowicz, Petr
Referee
Koch, Miloš
Grade
A
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalárska práca sa zameriava na tvorbu webovej aplikácie pre callcentrum, teda je zameraná najmä na prácu operátorov. Práca obsahuje analýzu súčasnej situácie ako spoločnosti tak aj situácie na trhu. Návrh obsahuje prípady užitia aplikácie, používateľské a administrátorské rozhranie, návrh databáze. Záver sa venuje ekonomickému zhodnoteniu návrhu.
 
The bachelor's work focuses on the creation of a web application for the call center, that is mainly focused on the work of operators. The work contains an analysis of the current situation of both the company and the market situation. The design includes application use cases, user and administrative interface, database design. The conclusion deals with the economic evaluation of the proposal.
 
Keywords
aplikácia, webová aplikácia, callcenter, PEST, McKinsleyho model 7S, SWOT, ER diagram, vývojový diagram, use case diagram, application, web application, callcentrum, PEST, McKinsley 7S framework, SWOT, ER diagram, flow chart, use case
Language
slovenština (Slovak)
Study brunch
bez specializace
Composition of Committee
prof. Ing. Petr Dostál, CSc. (předseda) doc. András Rontó (místopředseda) Ing. Rostislav Tesař (člen) Ing. Bernard Neuwirth, Ph.D., MSc (člen) Ing. Petr Sedlák (člen)
Date of defence
2022-06-17
Process of defence
Otázky vedoucího - nejsou Otázky oponenta - zodpovězeno Otázky komise: Ing. Bernard Neuwirth, Ph.D., MSc: V práci máte uvedený vývojový diagram. Popište ho. Kolik vstupů a výstupů mohou mít jaké bloky? - zodpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/207036
Source
MAJEROVÁ, V. Návrh aplikace pro callcentrum [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.
Collections
  • 2022 [391]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV