Návrh rozvoje značky
Proposal for Brand Development
Author
Advisor
Zich, RobertReferee
Chlebovský, VítGrade
CAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce se zabývá rozvojem značky u začínající firmy Prostěvize s.r.o., která se zabývá home stagingem, což znamená příprava nemovitosti, před prodejem na realitním trhu. V práci je sepsán teoretický koncept, který je vhodný pro rozvoj společnosti a její značky. Jako první je analyzovaná současná situace společnosti, poté její značka, konkurence a také názory klientů. Všechny tyto poznatky jsou použity pro návrhy, které mají za úkol rozvíjet značku společnosti Prostěvize s.r.o. The bachelor thesis deals with the brand development of a start-up company Prostěvize s.r.o., which deals with home staging, which means the preparation of a property before selling it on the real estate market. First the current situation of the company is analyzed, then its brand, competitors and also the clients' opinions. All these findings are used for the proposals that are supposed to develop the brand of Prostěvize s.r.o.
Keywords
Značka, rozvoj značky, konkurence, identita značky, budování značky., Brand, brand development, competition, brand identity, brand building.Language
angličtina (English)Study brunch
Entrepreneurship and Small Business DevelopmentComposition of Committee
doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (místopředseda) Ing. Veronika Bumberová, Ph.D. (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen) Ing. Miroslav Mandel (člen)Date of defence
2022-06-17Process of defence
Supervisor´s questions - answered. Reviewer´s questions - answered. Ing. David Schüller, Ph.D. - On page 64 you mention the positioning. Can you explain or desing the position of the company? Answered. Ing. Veronika Bumberová, Ph.D. - Why did you choose lean CANVAS? Answered. Can you conclude if the current strategy is in the line with the system described in thesis? Answered. Do you know the consultation logic? What are logical steps? Answered.Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/207112Source
LUDVÍK, M. Návrh rozvoje značky [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.Collections
- 2022 [391]