• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2022
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2022
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh rozvoje značky

Proposal for Brand Development

Thumbnail
View/Open
review_143326.html (5.768Kb)
final-thesis.pdf (2.732Mb)
Author
Ludvík, Matyáš
Advisor
Zich, Robert
Referee
Chlebovský, Vít
Grade
C
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalářská práce se zabývá rozvojem značky u začínající firmy Prostěvize s.r.o., která se zabývá home stagingem, což znamená příprava nemovitosti, před prodejem na realitním trhu. V práci je sepsán teoretický koncept, který je vhodný pro rozvoj společnosti a její značky. Jako první je analyzovaná současná situace společnosti, poté její značka, konkurence a také názory klientů. Všechny tyto poznatky jsou použity pro návrhy, které mají za úkol rozvíjet značku společnosti Prostěvize s.r.o.
 
The bachelor thesis deals with the brand development of a start-up company Prostěvize s.r.o., which deals with home staging, which means the preparation of a property before selling it on the real estate market. First the current situation of the company is analyzed, then its brand, competitors and also the clients' opinions. All these findings are used for the proposals that are supposed to develop the brand of Prostěvize s.r.o.
 
Keywords
Značka, rozvoj značky, konkurence, identita značky, budování značky., Brand, brand development, competition, brand identity, brand building.
Language
angličtina (English)
Study brunch
Entrepreneurship and Small Business Development
Composition of Committee
doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (místopředseda) Ing. Veronika Bumberová, Ph.D. (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen) Ing. Miroslav Mandel (člen)
Date of defence
2022-06-17
Process of defence
Supervisor´s questions - answered. Reviewer´s questions - answered. Ing. David Schüller, Ph.D. - On page 64 you mention the positioning. Can you explain or desing the position of the company? Answered. Ing. Veronika Bumberová, Ph.D. - Why did you choose lean CANVAS? Answered. Can you conclude if the current strategy is in the line with the system described in thesis? Answered. Do you know the consultation logic? What are logical steps? Answered.
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/207112
Source
LUDVÍK, M. Návrh rozvoje značky [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.
Collections
  • 2022 [391]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV