Strategie zavedení elektronického obchodu na trh

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou problematiky zavedení nového elektronického obchodu na trh. Využitím analytických metod určíme nejefektivnější postup pro konkrétní společnost. V první části této práce se seznámíme s teoretickými východisky, které dále uplatníme ve vybraných analýzách a vytvoření elektronického obchodu. Výsledkem je návrh, který slouží k rozvoji portfolia služeb společnosti.
This thesis analyzes the problems of introducing a new e-commerce market. By using of analytical methods to determine the most effective procedure for the particular company. In the first part of this document we will introduce the theoretical background, which we will apply in some further analysis and creation of electronic commerce. The result is a design that serves to expand the service portfolio of the company.
Description
Citation
KERNDL, T. Strategie zavedení elektronického obchodu na trh [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Manažerská informatika
Comittee
prof. Ing. Vladimír Smejkal, CSc. (předseda) doc. Ing. Zdeněk Sojka, CSc. (místopředseda) Ing. Aleš Klusák, Ph.D. (člen) doc. Ing. Radek Doskočil, Ph.D., MSc (člen) Ing. Zuzana Němcová, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2013-06-21
Defence
Na otázky vedoucího a oponenta bylo zodpovězeno. prof. Smejkal: Co je to krabicové řešení? Ing. Klusák: Jak funguje Google Analystics? Ing. Doskočil: Jak je propojena analytická a návrhová část BP?
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO