Brand name, jeho tvorba a oceňování
Brand Name, Creating and Evaluating
Author
Advisor
Hanušová, HelenaReferee
Pernica,, MartinGrade
AAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Táto bakalárska práca je zameraná na problematiku tvorby a oceňovania brand name spoločností. V teoretickej časti objasňuje náplň samotného pojmu brand name a formuluje metódy a postupy v procese tvorby a ocenenia značky na základe súvisiacich teoretických východísk. Taktiež je práca zameraná na rolu brandu vo formulácii marketingových stratégií. V praktickej časti je vykonaná analýza súčasného stavu v ČR a analýza brandu konkrétnej spoločnosti NetWings solutions s.r.o. Cieľom bakalárskej práce je navrhnúť vybranej spoločnosti ďalšie postupy v procese udržania a ocenenia brandu na základe vykonaných analýz. This bachelor thesis is focused on brand name, its creating and evaluating. In the theoretical section it explains the concept of branding and it formulates the methods and procedures in the process of creation and brand valuation. The thesis is also focused on the role of brands in the formulation of institutional marketing strategies. The practical section contains an analysis of the current state and brand analysis of NetWings solutions s.r.o. The goal of this bachelor thesis is to propose additional procedures in the process of maintaining and brand valuation.
Keywords
Brand name, branding, tvorba brand name, oceňovanie brand name, značka, ekvita značky, marketingová stratégia., Brand name, branding, creating brand name, evaluating brand name, brand, brand equity, marketing strategy.Language
čeština (Czech)Study brunch
Daňové poradenstvíComposition of Committee
doc. Ing. Josef Dobřický, CSc. (předseda) JUDr. Alena Schillerová, Ph.D. (místopředseda) Ing. Helena Hanušová, CSc. (člen) doc. Ing. Mgr. Karel Brychta, Ph.D. (člen) Ing. Vladimíra Bayerová, Ph.D. (člen)Date of defence
2013-06-17Process of defence
otázky vedoucího práce - odpovězeno otázky oponenta - odpovězeno doc. Dobřický - Která značka je hodnocena jako s nejznámnějším brandem? - odpovězeno doc. Dobřický - Jaký obrat má firma Wings? - odpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/22043Source
HUDCOVÁ, L. Brand name, jeho tvorba a oceňování [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.Collections
- 2013 [483]
Citace PRO
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Branding Strategy of Company for the Czech Market Entry
Šoukal, MichalDiplomová práce je zaměřena vstupní strategii značky Virtika na český trh. Za účelem dosažení tohoto cíle author zkoumal literaturu zaměřenou na metodiku značky od Ko Floora a koncept Brand Prizm. V analytické části byly ... -
Rozvoj značky v pojišťovně
Taťáková, ZuzanaPředložená diplomová práce je zaměřená na použití konceptů a strategie značky sloužící k rozvoji značky Pojišťovny České Spořitelny a.s.., Vienna Insurance Group. Základem jsou teorie marketingových guru Ko Floora, Kapferera, ... -
Strategie budování značky podniku
Holešovský, JakubDiplomová práce za zabývá strategií budování značky Daflex System. Práce je rozdělena do tří částí. V teoretické části jsou vymezena teoretická východiska pro tvorbu strategie budování značky. Na základě poznatků z teoretické ...