• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2013
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2013
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně

Analysis of Customer Satisfaction and Suggested Measures for its Improvement

Thumbnail
View/Open
review_65167.html (11.19Kb)
final-thesis.pdf (637.1Kb)
Author
Andrýsková, Jana
Advisor
Chalupský, Vladimír
Referee
Michalčíková, Monika
Grade
C
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Tato práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků a komunikačních nástrojů úklidové společnosti BEDNÁŘ-UH, s.r.o. Pomocí dotazníku bude zjištěna současná spokojenost zákazníků a předloženy návrhy na její zvýšení. Dále budou navrhnuty nové služby, které společnost může zařadit do své stálé nabídky.
 
This thesis is focused on the analysis of customer´s satisfaction and of comunication´s instruments of Josef Bednář – cleaning servis. Actual customer´s satisfaction will be find by the list of questions and the proposals for increase will be propose. Then the right comunication´s instruments for getting new customers will be propose.
 
Keywords
Spokojenost zákazníků, dotazník, Customer´s satisfaction, questionnaire
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Daňové poradenství
Composition of Committee
doc. Ing. Jaroslav Sedláček, CSc. (předseda) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (místopředseda) Mgr. Jiří Pospíšil (člen) Ing. Milan Chytil (člen) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen)
Date of defence
2013-06-17
Process of defence
Otázka vedoucího práce: Viz příloha Odpovězeno. Otázka oponenta práce: Viz příloha Odpovězeno.
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/25638
Source
ANDRÝSKOVÁ, J. Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.
Collections
  • 2013 [483]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV