Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Analysis of Customer Satisfaction and Suggested Measures for its Improvement
Author
Advisor
Chalupský, VladimírReferee
Michalčíková, MonikaGrade
CAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků a komunikačních nástrojů úklidové společnosti BEDNÁŘ-UH, s.r.o. Pomocí dotazníku bude zjištěna současná spokojenost zákazníků a předloženy návrhy na její zvýšení. Dále budou navrhnuty nové služby, které společnost může zařadit do své stálé nabídky. This thesis is focused on the analysis of customer´s satisfaction and of comunication´s instruments of Josef Bednář – cleaning servis. Actual customer´s satisfaction will be find by the list of questions and the proposals for increase will be propose. Then the right comunication´s instruments for getting new customers will be propose.
Language
čeština (Czech)Study brunch
Daňové poradenstvíComposition of Committee
doc. Ing. Jaroslav Sedláček, CSc. (předseda) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (místopředseda) Mgr. Jiří Pospíšil (člen) Ing. Milan Chytil (člen) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen)Date of defence
2013-06-17Process of defence
Otázka vedoucího práce: Viz příloha Odpovězeno. Otázka oponenta práce: Viz příloha Odpovězeno.Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/25638Source
ANDRÝSKOVÁ, J. Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.Collections
- 2013 [483]