Návrh rozvoje marketingových činností firmy

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tématem práce je návrh rozvoje marketingových činností firmy. Je zde provedena analýza okolí společnosti i analýza jejího současného stavu. Výsledkem práce jsou opatření marketingových činností firmy, vedoucí ke zlepšení postavení společnosti na trhu a jejího dalšího růstu.
The subject of my thesis is a development proposal of marketing strategy. There has been made an analyse of the company´s environmental and an analyse of it´s present stage. The consequence of my thesis is an action conciderring the companie´s marketing philosophy. It all should lead to the better companie´s market place and it´s future improving
Description
Citation
SLEZÁKOVÁ, R. Návrh rozvoje marketingových činností firmy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2007.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Daňové poradenství
Comittee
Ing. Jaroslav Vašek, CSc. (předseda) prof. Ing. Mária Režňáková, CSc. (místopředseda) Ing. Miloš Grásgruber, Ph.D. (člen) JUDr. Lenka Hrstková Dubšeková (člen) Ing. Michaela Beranová, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2007-06-18
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO