Vliv prvku pasivní bezpečnosti vozidel při kolizích s chodci

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství
Abstract
Práce se zabývá vlivem prvků pasivní bezpečnosti při kolizích s chodci. První část práce je zaměřena na obecné seznámení s prvky aktivní a pasivní bezpečnosti vozidel. V následující části se zabývá konstrukcí a využitím moderních prvků pasivní bezpečnosti při kolizích s chodci. V třetí kapitole je pozornost věnována porovnání modelových situací střetu vozidla s chodcem, řešených pomocí simulačního programu. V závěru této kapitoly je provedena syntéza výsledků těchto modelových situací. Poslední část se zabývá možností zvýšení bezpečnosti chodců při vzájemných kolizích s automobily s výhledem do blízké budoucnosti.
This thesis deals with the influence of passive safety features during vehicle collisions with pedestrians. The first part focuses on introducing the basic components of active and passive vehicle safety. The second part deals with construction and usage of modern components of passive safety during vehicle collisions with pedestrians. A comparing situation model of vehicle collisions with pedestrian is introduced in the third part for which a simulation programme has been used. At the close of this part there is a result synthesis of these model situations. The last part deals with the possibility of increasing pedestrian safety.
Description
Citation
MRÁZEK, J. Vliv prvku pasivní bezpečnosti vozidel při kolizích s chodci [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství. 2011.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Expertní inženýrství v dopravě
Comittee
doc. Ing. Aleš Vémola, Ph.D. (předseda) Ing. Josef Libertín, CSc. (místopředseda) Ing. Albert Bradáč, Ph.D. (člen) Ing. Michal Vintr, Ph.D. (člen) Ing. Jaroslav Kudláček (člen)
Date of acceptance
2011-06-20
Defence
Diplomant seznámil státní zkušební komisi se svou závěrečnou prací, jejíž hlavní náplní byl vliv prvků pasivní bezpečnosti vozidel při kolizích s chodci. Závěrečnou práci obhajoval jasně a srozumitelně. Z jeho přednesu bylo patrné, že k řešeným úkolům přistupoval zodpovědně. Diplomant zodpověděl otázky oponenta závěrečné práce a státní zkušební komise. Státní zkušební komise závěrem konstatovala, že diplomant svou závěrečnou práci obhájil.
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO