Vnitropodnikové směrnice ve společnosti Focus Cz Marketing and IT Research s.r.o.

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce se zabývá problematikou vnitropodnikových směrnic vybrané společnosti. Nejprve charakterizuje vnitropodnikové směrnice a s nimi související základní pojmy a poté analyzuje směrnice vybrané společnosti a navrhuje tvorbu nových nebo případné zlepšení stávajících směrnic společnosti tak, aby pomohly účetní jednotce vést účetnictví předepsaným a efektivním způsobem
This thesis deals with issues related to internal guidelines of the particular company. Initially defines the internal guidelines and related basic concepts and then analyzes guidelines of the company and proposes implementation of new company regulations or improvement of the existing ones in order to help the company to statutory and effective accounting
Description
Citation
BARTOŠÍKOVÁ, T. Vnitropodnikové směrnice ve společnosti Focus Cz Marketing and IT Research s.r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Podnikové finance a obchod
Comittee
doc. Ing. Vojtěch Bartoš, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Jiří Beneš, CSc. (místopředseda) Ing. Helena Hanušová, CSc. (člen) doc. Mgr. Veronika Novotná, Ph.D. (člen) Mgr. Štěpán Konečný, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2014-06-11
Defence
otázky vedoucí: odpovězeno otázky oponenta: odpovězeno Doc. Beneš: Mám chápat chybějící inventarizaci, že inventura není prováděna? Proč v tvorbě opravných položek vidíte takový problém? - odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO