Show simple item record

Design of Generalized Powertrain Model

dc.contributor.advisorŠkorpil, Vladislavcs
dc.contributor.authorBorkovec, Tomášcs
dc.date.accessioned2018-10-21T16:59:04Z
dc.date.available2018-10-21T16:59:04Z
dc.date.created2015cs
dc.identifier.citationBORKOVEC, T. Design of Generalized Powertrain Model [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2015.cs
dc.identifier.other85335cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/39959
dc.description.abstractV této práci je popsán obecný model paralélního hybridního automobilu. Celkový hnací systém je složen z menších sub-systémů popsaných pomocí kvazi-statického modelování. Pro dané cesty je vypočítána potřebná síla pro pohon vozidla po trase. Na základě znalosti požadované síly jsou testovány tři řídící systémy. První je založen na heuristických pravidlech. Druhý je založen na optimalizaci dané funkce jenž představuje výslednou spotřebu nebo množství vytvořenýh emisí. Třetí systém je založen na metodě ECMS.cs
dc.description.abstractIn this work is proposed the generalized powertrain of the parallel hybrid car. The powertrain is composed from the sub-models of the power sources. Each sub-model is described by the quasi-static modeling. For given routes is computed the power demand. Based on the derived power demand, three energy management systems are tested. First system is based on heuristic rules. The second one use more sophisticated control algorithms - the optimization method. Main idea is based on minimum principle, when the control algorithm tries to minimize the cost function (fuel use, emission). The last one is based on the equivalent consumption minimization strategy.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologiícs
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectHybridní elektrické vozidlocs
dc.subjectspalovací motorcs
dc.subjectelektrický motorcs
dc.subjectenergetická optimalizacecs
dc.subjectkvazi-statické modelovánícs
dc.subjectHybrid electric vehicleen
dc.subjectinternal combusion engineen
dc.subjectelectric motoren
dc.subjectenergy optimalisionen
dc.subjectquasi-static modelingen
dc.titleDesign of Generalized Powertrain Modelcs
dc.title.alternativeDesign of Generalized Powertrain Modelen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2015-06-11cs
dcterms.modified2015-06-15-07:22:57cs
thesis.disciplineTelekomunikační a informační technikacs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. Ústav telekomunikacícs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid85335en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.03.31 18:45:13en
sync.item.modts2020.03.31 13:13:16en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta elektrotechniky a komunikačních technologiícs
dc.contributor.refereeKenyeres, Martincs
dc.description.markAcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs
but.committeeprof. Ing. Milan Dado, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Vladislav Škorpil, CSc. (místopředseda) Dr. Ing. Jiří Přibil (člen) Ing. Jaromír Hrad, Ph.D. (člen) Ing. Aleš Křupka, Ph.D. (člen) Ing. Ondřej Krajsa, Ph.D. (člen)cs
but.defenceByla tato práce zaměřená ke konkrétnímu typu automobilu?cs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programElektrotechnika, elektronika, komunikační a řídicí technikacs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record