Komunikační mix podniku
Proposal of Communication Plan
Author
Advisor
Kaňovská, LucieReferee
Řihák, PavelGrade
DAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Předmětem bakalářské práce Komunikační mix podniku je analýza komunikačního mixu daného podniku a následné doporučení nové, efektivnější podoby. Práce je rozdělena do tří částí. V teoretické části jsou popsaná všechna teoretická východiska potřebná jako nezbytný základ bakalářské práce. V analytické části následuje analýza současných nástrojů komunikačního mixu v konkrétním podniku. V poslední části je navrhnut nový komunikační mix. The goal of thesis „Proposal of communication plan“ is analysis of the company’s comunication mix and suggestion of new, improved one. The thesis is divided into three parts. All theorethical bases, which are essential for thesis, are described in first part. Analysis of current tools of comunication mix in company is in second part. In the last part, there is suggestion of new mix.
Keywords
Marketingový mix, Komunikační mix, reklama, podpora prodeje, PR, osobní prodej, přímý prodej, SWOT analýza, Marketing mix, Communication mix, advertising, sales promotion, public relations, direct marketing, SWOT analysisLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Ekonomika podnikuComposition of Committee
doc. Ing. Luděk Mikulec, CSc. (předseda) Ing. Petr Bačík, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Anna Fedorová, CSc. (člen) Ing. Tomáš Heralecký, Ph.D. (člen) Ing. Nina Bočková, Ph.D. (člen)Date of defence
2015-06-22Process of defence
1. Otázka oponenta - zodpovězeno 2. doc.Mikulec - co konkrétně navrhujete? Proč firma setrvává v tak silném konkurenčním poli? Co je Vaše konkurenční výhoda, na základě čeho Vám rostou výnosy? Máte prokázat schopnost Vašich návrhů, které podnítí činnost firmy. Veškeré návrhy jste, jak se zdá, zadal. Jaký je tedy Váš konkrétní návrh, Váš přínos? - zodpovězeno částečně 3. Bačík, PhD. - proč myslíte, že firmě pomůže 2x více "like" na stránkách Facebooku? - zodpovězeno 4. doc.Fedorová - Jaký je výsledek hospodaření firmy? Máte spočítány náklady na akci, které pokládáte za přijatelné. Kdy a jak máte nastaveno zastavení akcí, kdy nebude vhodné pokračovat? - zodpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/41128Source
LÉVEK, M. Komunikační mix podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.Collections
- 2015 [502]