• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2015
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2015
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Komunikační mix podniku

Proposal of Communication Plan

Thumbnail
View/Open
appendix-1.pdf (219.6Kb)
final-thesis.pdf (1.453Mb)
review_84948.html (5.361Kb)
Author
Lévek, Martin
Advisor
Kaňovská, Lucie
Referee
Řihák, Pavel
Grade
D
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Předmětem bakalářské práce Komunikační mix podniku je analýza komunikačního mixu daného podniku a následné doporučení nové, efektivnější podoby. Práce je rozdělena do tří částí. V teoretické části jsou popsaná všechna teoretická východiska potřebná jako nezbytný základ bakalářské práce. V analytické části následuje analýza současných nástrojů komunikačního mixu v konkrétním podniku. V poslední části je navrhnut nový komunikační mix.
 
The goal of thesis „Proposal of communication plan“ is analysis of the company’s comunication mix and suggestion of new, improved one. The thesis is divided into three parts. All theorethical bases, which are essential for thesis, are described in first part. Analysis of current tools of comunication mix in company is in second part. In the last part, there is suggestion of new mix.
 
Keywords
Marketingový mix, Komunikační mix, reklama, podpora prodeje, PR, osobní prodej, přímý prodej, SWOT analýza, Marketing mix, Communication mix, advertising, sales promotion, public relations, direct marketing, SWOT analysis
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Ekonomika podniku
Composition of Committee
doc. Ing. Luděk Mikulec, CSc. (předseda) Ing. Petr Bačík, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Anna Fedorová, CSc. (člen) Ing. Tomáš Heralecký, Ph.D. (člen) Ing. Nina Bočková, Ph.D. (člen)
Date of defence
2015-06-22
Process of defence
1. Otázka oponenta - zodpovězeno 2. doc.Mikulec - co konkrétně navrhujete? Proč firma setrvává v tak silném konkurenčním poli? Co je Vaše konkurenční výhoda, na základě čeho Vám rostou výnosy? Máte prokázat schopnost Vašich návrhů, které podnítí činnost firmy. Veškeré návrhy jste, jak se zdá, zadal. Jaký je tedy Váš konkrétní návrh, Váš přínos? - zodpovězeno částečně 3. Bačík, PhD. - proč myslíte, že firmě pomůže 2x více "like" na stránkách Facebooku? - zodpovězeno 4. doc.Fedorová - Jaký je výsledek hospodaření firmy? Máte spočítány náklady na akci, které pokládáte za přijatelné. Kdy a jak máte nastaveno zastavení akcí, kdy nebude vhodné pokračovat? - zodpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/41128
Source
LÉVEK, M. Komunikační mix podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.
Collections
  • 2015 [502]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV