• čeština
    • English
  • čeština 
    • čeština
    • English
  • Přihlásit se
Zobrazit záznam 
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2015
  • Zobrazit záznam
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2015
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Komunikační mix produktu a jeho ekonomické zhodnocení

Communication Plan for Product and its Economical Evaluation

Thumbnail
Zobrazit/otevřít
final-thesis.pdf (2.251Mb)
review_86073.html (5.638Kb)
Autor
Trávníčková, Lenka
Vedoucí práce
Kaňovská, Lucie
Oponent
Uhrová, Pavlína
Klasifikace
C
Alternativní metriky PlumX
http://hdl.handle.net/11012/41718
Altmetrics
http://hdl.handle.net/11012/41718
http://hdl.handle.net/11012/41718
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Hlavním cílem této bakalářské práce je vytvoření vlastního návrhu rozšíření komunikačního mixu společnosti Vypito, a.s. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy, které s sebou problematika přináší. V následující analytické části Vás blíže seznámím s prostředím společnosti Vypito a jejím novým produktem Frugo, čehož součástí bude i samostatná kapitola jeho ekonomického zhodnocení. Na základě výsledků vlastního zpracování analýzy, navrhnu společnosti rozšíření komunikačního mixu, za účelem zvýšení povědomí a rozšíření tak její klientely.
 
The main target of this thesis is to create my own design of extension of communication mix for company Vypito, a.s. There is the theoretic section, which explains the basic terms related to this topic. The next analytic part is to familiar you with the environment of the company and also with its new product Frugo. This will include a part of its economical evaluation. Finally, I will propose the new extension of communication mix to company Vypito, based on the results of my own analytical elaboration, to raise awareness and extend its clientele.
 
Klíčová slova
Marketing, marketingové prostředí, marketingový mix, komunikační mix, analýza, Marketing, marketing environment, marketing mix, comunication mix, analysis
Jazyk
čeština (Czech)
Studijní obor
Účetnictví a daně
Složení komise
doc. Ing. Eva Lajtkepová, Ph.D. (předseda) Ing. Miloš Grásgruber, Ph.D. (místopředseda) Ing. Zuzana Křížová, Ph.D. (člen) Ing. Petr Mikulica (člen) Ing. Lucie Folprechtová (člen)
Termín obhajoby
2015-06-24
Průběh obhajoby
Otázky oponenta: odpovězeno Ing. Folprechtová: Odhad - určení výnosů - odpovězeno doc. Lajtkepová: Jak zvýší Vaše návrhy počet zákazníků a zisk? - odpovězeno
Výsledek obhajoby
práce byla úspěšně obhájena
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/11012/41718
Zdrojový dokument
TRÁVNÍČKOVÁ, L. Komunikační mix produktu a jeho ekonomické zhodnocení [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.
Kolekce
  • 2015 [502]
Citace PRO

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV
 

 

Procházet

Vše v repozitářiKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit seZaregistrovat se

Statistiky

Zobrazit statistiky využívání

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV