Komunikační mix produktu a jeho ekonomické zhodnocení
Communication Plan for Product and its Economical Evaluation

Autor
Vedoucí práce
Kaňovská, LucieOponent
Uhrová, PavlínaKlasifikace
CAlternativní metriky PlumX
http://hdl.handle.net/11012/41718Altmetrics
http://hdl.handle.net/11012/41718
http://hdl.handle.net/11012/41718
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Hlavním cílem této bakalářské práce je vytvoření vlastního návrhu rozšíření komunikačního mixu společnosti Vypito, a.s. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy, které s sebou problematika přináší. V následující analytické části Vás blíže seznámím s prostředím společnosti Vypito a jejím novým produktem Frugo, čehož součástí bude i samostatná kapitola jeho ekonomického zhodnocení. Na základě výsledků vlastního zpracování analýzy, navrhnu společnosti rozšíření komunikačního mixu, za účelem zvýšení povědomí a rozšíření tak její klientely. The main target of this thesis is to create my own design of extension of communication mix for company Vypito, a.s. There is the theoretic section, which explains the basic terms related to this topic. The next analytic part is to familiar you with the environment of the company and also with its new product Frugo. This will include a part of its economical evaluation. Finally, I will propose the new extension of communication mix to company Vypito, based on the results of my own analytical elaboration, to raise awareness and extend its clientele.
Klíčová slova
Marketing, marketingové prostředí, marketingový mix, komunikační mix, analýza, Marketing, marketing environment, marketing mix, comunication mix, analysisJazyk
čeština (Czech)Studijní obor
Účetnictví a daněSložení komise
doc. Ing. Eva Lajtkepová, Ph.D. (předseda) Ing. Miloš Grásgruber, Ph.D. (místopředseda) Ing. Zuzana Křížová, Ph.D. (člen) Ing. Petr Mikulica (člen) Ing. Lucie Folprechtová (člen)Termín obhajoby
2015-06-24Průběh obhajoby
Otázky oponenta: odpovězeno Ing. Folprechtová: Odhad - určení výnosů - odpovězeno doc. Lajtkepová: Jak zvýší Vaše návrhy počet zákazníků a zisk? - odpovězenoVýsledek obhajoby
práce byla úspěšně obhájenaTrvalý odkaz
http://hdl.handle.net/11012/41718Zdrojový dokument
TRÁVNÍČKOVÁ, L. Komunikační mix produktu a jeho ekonomické zhodnocení [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.Kolekce
- 2015 [502]