• čeština
    • English
  • English 
    • čeština
    • English
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2015
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2015
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Komunikační mix produktu a jeho ekonomické zhodnocení

Communication Plan for Product and its Economical Evaluation

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (2.251Mb)
review_86073.html (5.638Kb)
Author
Trávníčková, Lenka
Advisor
Kaňovská, Lucie
Referee
Uhrová, Pavlína
Grade
C
Alternative metrics PlumX
http://hdl.handle.net/11012/41718
Altmetrics
http://hdl.handle.net/11012/41718
http://hdl.handle.net/11012/41718
Metadata
Show full item record
Abstract
Hlavním cílem této bakalářské práce je vytvoření vlastního návrhu rozšíření komunikačního mixu společnosti Vypito, a.s. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy, které s sebou problematika přináší. V následující analytické části Vás blíže seznámím s prostředím společnosti Vypito a jejím novým produktem Frugo, čehož součástí bude i samostatná kapitola jeho ekonomického zhodnocení. Na základě výsledků vlastního zpracování analýzy, navrhnu společnosti rozšíření komunikačního mixu, za účelem zvýšení povědomí a rozšíření tak její klientely.
 
The main target of this thesis is to create my own design of extension of communication mix for company Vypito, a.s. There is the theoretic section, which explains the basic terms related to this topic. The next analytic part is to familiar you with the environment of the company and also with its new product Frugo. This will include a part of its economical evaluation. Finally, I will propose the new extension of communication mix to company Vypito, based on the results of my own analytical elaboration, to raise awareness and extend its clientele.
 
Keywords
Marketing, marketingové prostředí, marketingový mix, komunikační mix, analýza, Marketing, marketing environment, marketing mix, comunication mix, analysis
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Účetnictví a daně
Composition of Committee
doc. Ing. Eva Lajtkepová, Ph.D. (předseda) Ing. Miloš Grásgruber, Ph.D. (místopředseda) Ing. Zuzana Křížová, Ph.D. (člen) Ing. Petr Mikulica (člen) Ing. Lucie Folprechtová (člen)
Date of defence
2015-06-24
Process of defence
Otázky oponenta: odpovězeno Ing. Folprechtová: Odhad - určení výnosů - odpovězeno doc. Lajtkepová: Jak zvýší Vaše návrhy počet zákazníků a zisk? - odpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/41718
Source
TRÁVNÍČKOVÁ, L. Komunikační mix produktu a jeho ekonomické zhodnocení [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.
Collections
  • 2015 [502]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV