Show simple item record

Communication Plan for Product and its Economical Evaluation

dc.contributor.advisorKaňovská, Luciecs
dc.contributor.authorTrávníčková, Lenkacs
dc.date.accessioned2019-04-03T22:37:19Z
dc.date.available2019-04-03T22:37:19Z
dc.date.created2015cs
dc.identifier.citationTRÁVNÍČKOVÁ, L. Komunikační mix produktu a jeho ekonomické zhodnocení [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.cs
dc.identifier.other86073cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/41718
dc.description.abstractHlavním cílem této bakalářské práce je vytvoření vlastního návrhu rozšíření komunikačního mixu společnosti Vypito, a.s. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy, které s sebou problematika přináší. V následující analytické části Vás blíže seznámím s prostředím společnosti Vypito a jejím novým produktem Frugo, čehož součástí bude i samostatná kapitola jeho ekonomického zhodnocení. Na základě výsledků vlastního zpracování analýzy, navrhnu společnosti rozšíření komunikačního mixu, za účelem zvýšení povědomí a rozšíření tak její klientely.cs
dc.description.abstractThe main target of this thesis is to create my own design of extension of communication mix for company Vypito, a.s. There is the theoretic section, which explains the basic terms related to this topic. The next analytic part is to familiar you with the environment of the company and also with its new product Frugo. This will include a part of its economical evaluation. Finally, I will propose the new extension of communication mix to company Vypito, based on the results of my own analytical elaboration, to raise awareness and extend its clientele.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectMarketingcs
dc.subjectmarketingové prostředícs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectMarketingen
dc.subjectmarketing environmenten
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectcomunication mixen
dc.subjectanalysisen
dc.titleKomunikační mix produktu a jeho ekonomické zhodnocenícs
dc.title.alternativeCommunication Plan for Product and its Economical Evaluationen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2015-06-24cs
dcterms.modified2015-06-29-08:49:10cs
thesis.disciplineÚčetnictví a daněcs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav financícs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid86073en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.03.31 04:30:19en
sync.item.modts2020.03.31 01:10:09en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeUhrová, Pavlínacs
dc.description.markCcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs
but.committeedoc. Ing. Eva Lajtkepová, Ph.D. (předseda) Ing. Miloš Grásgruber, Ph.D. (místopředseda) Ing. Zuzana Křížová, Ph.D. (člen) Ing. Petr Mikulica (člen) Ing. Lucie Folprechtová (člen)cs
but.defenceOtázky oponenta: odpovězeno Ing. Folprechtová: Odhad - určení výnosů - odpovězeno doc. Lajtkepová: Jak zvýší Vaše návrhy počet zákazníků a zisk? - odpovězenocs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programEkonomika a managementcs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record