Marketingový plán pro společnost K2 atmitec, s.r.o.

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Předmětem bakalářské práce je sestavení marketingového plánu pro společnost K2 atmitec, s.r.o. První část práce se zabývá teoretickými východisky, založenými na odborné literatuře. Druhá část je zaměřena na analýzu současného stavu podniku a jeho okolí. Poslední částí je vlastní návrh marketingového plánu.
The aim of the bachelor thesis is a proposal of marketing plan for K2 atmitec s.r.o. The first part deals with theoretical bases based on specialized literature. The second part is the analysis of the curent state of company and its surroundings. The last part is the author’s own proposal of marketing plan.
Description
Citation
TOTH, V. Marketingový plán pro společnost K2 atmitec, s.r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Ekonomika a procesní management
Comittee
prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (předseda) Ing. Pavel Holek (místopředseda) doc. Ing. Zdeňka Konečná, Ph.D. (člen) Ing. Markéta Kruntorádová, Ph.D. (člen) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2015-09-15
Defence
Otázky vedoucího: Z jakých důvodů bude zahájena propagace produktu až po jeho uvedení na trh ? Otázky oponenta: Nevýhody produktu a možnosti marketingové propagace, budoucí směřování podniku a jeho rozvoj v zahraničí. Ing. Holek: Ekonomické zhodnocení navrhovaných řešení Ing. Kruntorádová: Ziskovost podniku, očekávaný budoucí nárůst zisku při uskutečnění navrhovaných řešení Ing. Mráček: Propagace seminářů třetích stran
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO